Η κορυφαία πρόταση στην ιστορία της Toyota θα είναι η street legal εκδοχή του hypercar με το οποίο η ιαπωνική φίρμα θα επιχειρήσει να επιστρέψει στον θρόνο του Le Mans.
Μπορεί μέχρι σήμερα το Toyota GR Yaris να αποτελούσε την πιο καυτή πρόταση στην γκάμα της ιαπωνικής φίρμας, μεταφέροντας λίγη από την αγωνιστική ένταση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι στη γραμμή παραγωγής, η συνέχεια ωστόσο αναμένεται ακόμα πιο εντυπωσιακή καθώς οι Ιάπωνες έχουν ήδη δώσει το πράσινο φως για την παραγωγή της street legal εκδοχής του υβριδικού hypercar με το οποίο θα συμμετάσχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής και στον φημισμένο 24ωρο αγώνα του Le Mans.
O λόγος για τo GR Super Sport Hypercar, το οποίο σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες θα ξεπερνά σε ισχύ τους 1.000 ίππους, αποτελώντας επί της ουσίας το αντίπαλο δέος προτάσεων των Mercedes-AMG One και Aston Martin Valkyrie.
To κεντρομήχανο hypercar της Toyota θα αντλεί ισχύ από ένα υβριδικό σύνολο, το οποίο θα συνδυάζει τη λειτουργία ενός διπλά υπερτροφοδοτούμενου V6 κινητήρα χωρητικότητας 2,4 λίτρων με δύο -κατά πάσα πιθανότητα- ηλεκτρικά μοτέρ.
Βάσει των κανονισμών της κατηγορίας των υβριδικών hypercars που θα συμμετάσχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, η Toyota είναι υποχρεωμένη να περάσει στην παραγωγή τουλάχιστον 20 αντίτυπα του GR Super Sport Hypercar των 1.000 plus ίππων, με δεδομένη ωστόσο τη ζήτηση που θα υπάρξει για την ισχυρότερη πρόταση στην ιστορία της ιαπωνικής φίρμας, θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι ο αριθμός των αντιτύπων που θα παραχθούν θα είναι μεγαλύτερος.
Αν και η πρωτότυπη εκδοχή του αυτοκινήτου παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2018, σχεδόν τρία χρόνια μετά δεν έχει δοθεί στο φως της δημοσιότητας το χρονοδιάγραμμα της παραγωγής και της εμπορικής του διάθεσης.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα αρκεί ένας… παχυλός τραπεζικός λογαριασμός για να αποκτήσει κανείς το ιαπωνικός hypercar, καθώς η Toyota είναι διατεθειμένη να περάσει από… κόσκινο όσους εκδηλώσουν έμπρακτα το ενδιαφέρον τους για την αγορά του αυτοκινήτου.