Με αφορμή την επίσημη παρουσίαση της νέας S-Class, η Mercedes παρουσιάζει κάποια μοναδικά χαρακτηριστικά του κορυφαίου μοντέλου της.
Αναλυτικά:
- Ο κύκλος στροφής μειώνεται κατά 1,9 μέτρα στα μοντέλα με σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα.
- Η μέγιστη γωνία διεύθυνσης είναι 10°.
- Το «Hey Mercedes» υποστηρίζει 27 γλώσσες με κατανόηση φυσικής γλώσσας (NLU).
- 30 ηχεία και οκτώ διεγέρτες περιλαμβάνονται στο ηχοσύστημα 4D Surround Burmester High-End.
- Η άνεση στο κάθισμα του συνοδηγού υποστηρίζεται από 19 μοτέρ (8 για ρυθμίσεις, 4 για μασάζ και 5 για αερισμό, ένα για την οσφυϊκή στήριξη και ένα για κινεί την οθόνη στην πίσω πλευρά).
- Στη νέα S-Class διατίθενται 10 διαφορετικά προγράμματα μασάζ.
- Η υβριδικό ηλεκτρική έκδοση της S-Class θα διαθέτει αυτονομία έως 100 χιλιομέτρων.
- Η επιφάνεια προβολής επαυξημένης πραγματικότητας στην οθόνη Head-up αντιστοιχεί σε οθόνη με διαγώνιο 77 ιντσών.
- Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ έχει αυξηθεί κατά 20 λίτρα φτάνοντας τα 550 λίτρα σε σύγκριση με το προηγούμενου μοντέλο.
- Με τιμή αεροδυναμικής Cd που ξεκινά από 0,22, η S-Class αναδεικνύεται σε ένα από τα πλέον αεροδυναμικά αυτοκίνητα του κόσμου. Συνεπώς, ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μικρότερος από πριν, παρά τη μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια των 200 τ.εκ..
- Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, το πλάτος στο ύψος των αγκώνων έχει αυξηθεί κατά 38 χιλιοστά και κατά 23 χιλιοστά για τους πίσω επιβάτες. Το εσωτερικό ύψος στον πίσω μέρος του οχήματος αυξήθηκε κατά έως 16 χιλιοστά.
- Η ανάλυση του DIGITAL LIGHT ανά όχημα υπερβαίνει τα 2,6 εκατομμύρια pixel.
- Η υπολογιστική δύναμη του MBUX (Mercedes-Benz User Experience) έχει αυξηθεί κατά 50 τοις εκατό σε σύγκριση με το σύστημα του προηγούμενου μοντέλου. Το εύρος ζώνης μνήμης είναι 41,790 MB/s.
- Σε περίπτωση κινδύνου πλευρικής σύγκρουσης, η (προαιρετική) ανάρτηση E-ACTIVE BODY CONTROL μπορεί να ανασηκώσει το αμάξωμα του οχήματος κατά έως 8 εκατοστά μέσα σε λίγα δέκατα του δευτερολέπτου. Πρόκειται για μία νέα λειτουργία του συστήματος PRE-SAFE Impulse Side.
- 17 βηματικά μοτέρ ελέγχουν τη θερμοκρασία και την κατανομή αέρα στο σύστημα THERMOTRONIC. Το πίσω 4ζωνικό σύστημα κλιματισμού THERMOTRONIC έχει μάλιστα 20 βηματικά μοτέρ. Αυτά τα ηλεκτρικά μοτέρ ρυθμίζουν τα κλαπέτα αέρα.
- Στο ενεργό σύστημα ατμοσφαιρικού φωτισμού, υπάρχει μία λυχνία LED ανά 1.6 εκατοστά στην οπτική ίνα. Συνολικά υπάρχουν περίπου 250.
- Η νέα κεντρική οθόνη OLED έχει διαστάσεις 239,06 mm x 218,8 mm, και διαγώνιο οθόνης 12,8 ιντσών. Η επιφάνεια της οθόνης είναι 64 τοις εκατό μεγαλύτερη σε σύγκριση με του προηγούμενου μοντέλου. Η οθόνη οδηγού έχει διαστάσεις 291,6 mm x 109,4 mm και διαγώνιο 12,3 ιντσών.
- Η κυλινδρική δομή του καινοτόμου πίσω αερόσακου είναι περίπου 16 λίτρα, ενώ ο συνολικός όγκος όταν φουσκώνει φτάνει τα 70 λίτρα.
- Οι εγκέφαλοι του E-ACTIVE BODY CONTROL αναλύουν τις οδηγικές συνθήκες και προσαρμόζουν την ανάρτηση 1000 φορές ανά δευτερόλεπτο.
- Η ονομασία «S-Class» παρουσιάστηκε επισήμως με τη σειρά μοντέλου 116 το 1972.
- Στην S-Class χρησιμοποιούνται περισσότερα από 98 κιλά εξαρτημάτων που κατασκευάζονται από υλικά διατήρησης φυσικών πόρων. Ο αριθμός των εξαρτημάτων που περιέχουν ανακυκλωμένα υλικά είναι πλέον 120 -υπερδιπλάσια σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Άλλα 40 κιλά περίπου φτιάχνονται από ανανεώσιμες πρώτες ύλες.
- Η εσωτερική ονομασία του νέου μοντέλου είναι 223.
- Το νέο εργαλείο που χρησιμοποιείται για τη διάνοιξη μικρό-οπών στα καθίσματα χρησιμοποιεί 16.000 βελόνες.
- Το ποσοστό πιστότητας στην S-Class είναι ιδιαίτερα υψηλό. Σχεδόν 80% των πελατών της S-Class στη Δυτική Ευρώπη επιλέγουν και πάλι Mercedes-Benz. Στις ΗΠΑ, το ποσοστό αυτό είναι πάνω από 70%.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο