Στη γραμμή παραγωγής το νέο Audi A3 Sportback - iefimerida.gr

Στη γραμμή παραγωγής το νέο Audi A3 Sportback

Το Audi A3 Sportback
Το Audi A3 Sportback
Κώστας Φούζας

Το πεντάθυρο premium μικρομεσαίο μοντέλο της Audi μπήκε αισίως στην τέταρτη γενιά του και βασίζεται στην αρχιτεκτονική MQB.

Διατηρεί ουσιαστικά τις ίδιες διαστάσεις με τον προκάτοχό του, εκτός του πλάτους, που έχει αυξηθεί κατά 3 εκατοστά, κάνοντάς το να δείχνει ακόμα πιο επιθετικό. Σε αυτό συμβάλει ασφαλώς και η νέα του εμφάνιση, με χαρακτηριστική την εμπρός μάσκα Singleframe, τα φωτιστικά σώματα Matrix LED και τα τονισμένα φτερά. Στην Ευρώπη, το A3 Sportback θα κυκλοφορήσει με τέσσερις εκδόσεις κινητήρων: 1.0 TFSI, 1.5 TFSI και 2.0 TDI σε δύο επίπεδα ισχύος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Audi εξηλεκτρίζει το compact πεντάθυρο αυτοκίνητο: εκτός από τον 1.5 TFSI με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt, ο οποίος θα εισαχθεί σύντομα μετά την κυκλοφορία στην αγορά, η μάρκα θα επεκτείνει την προσφορά κατά τη διάρκεια του έτους προσθέτοντας ένα plug-in υβριδικό μοντέλο σε δύο παραλλαγές ισχύος. Περαιτέρω εκδόσεις κινητήρων TDI και TFSI θα προστεθούν στη συνέχεια, συμπεριλαμβανομένων εκείνων με μονάδα μετάδοσης κίνησης quattro και μοντέλου με CNG (συμπιεσμένο φυσικό αέριο). Όλοι οι κινητήρες διακρίνονται από μεγάλη ροπή, εξελιγμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας και υψηλή απόδοση.

O 1.0 TFSI στο A3 Sportback 30 TFSI είναι ένας τρικύλινδρος turbo κινητήρας. Έχει ισχύ 110 PS και παρέχει ροπή 200 Nm μεταξύ 2.000 και 3.000 σ.α.λ. Ο τετρακύλινδρος 1,5 βενζινοκινητήρας στο A3 Sportback 35 TFSI έχει απόδοση 150 ίππων και παράγει ροπή 250 Nm μεταξύ 1.500 και 3.500 σ.α.λ. Η επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα διαρκεί 8,4 δευτερόλεπτα και το αυτοκίνητο έχει μέγιστη ταχύτητα 224 χλμ./ώρα. Το βασικό χαρακτηριστικό του 1.5 TFSI είναι το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων (COD), το οποίο απενεργοποιεί προσωρινά τον δεύτερο και τον τρίτο κύλινδρο σε χαμηλά και μεσαία φορτία. Επίσης, το εν λόγω μοτέρ συνδυάζεται και με ήπιο υβριδικό σύστημα.

Όσον αφορά στους κινητήρες ντίζελ, υπάρχει ο 2.0 TDI σε δύο επίπεδα ισχύος, με 116 PS ή 150 PS. Οι τεχνικές λεπτομέρειές του περιλαμβάνουν ξεχωριστά κυκλώματα ψυκτικού μέσου για εξαιρετικά ευέλικτη θερμική διαχείριση, δύο άξονες ζυγοστάθμισης για ακόμα πιο ομαλή λειτουργία (για τους κινητήρες των 150 PS), αισθητήρες πίεσης κυλίνδρων για άριστη καύση και ελαχιστοποίηση εσωτερικών τριβών για ακόμα πιο υψηλή απόδοση. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο στροφαλοφόρος άξονάς του είναι 2,8 κιλά πιο ελαφρύς από αυτόν του προκάτοχου του. Το λανσάρισμα του μοντέλου στην ελληνική αγορά αναμένεται στις αρχές του Φθινοπώρου.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ