Στα τέλη του έτους το λανσάρισμα του ανανεωμένου VW Tiguan [εικόνες & βίντεο] - iefimerida.gr

Στα τέλη του έτους το λανσάρισμα του ανανεωμένου VW Tiguan [εικόνες & βίντεο]

Στα τέλη του έτους το λανσάρισμα του ανανεωμένου VW Tiguan
Στα τέλη του έτους το λανσάρισμα του ανανεωμένου VW Tiguan
Κώστας Φούζας

Εκτός των μικρών αισθητικών αλλαγών, το SUV της VW αποκτά νέα γκάμα μηχανικών συνόλων για καλύτερες επιδόσεις και κατανάλωση καυσίμου.

Η σημαντικότερη προσθήκη είναι η έκδοση eHybrid με plug-in υβριδικό κινητήριο σύστημα 245 PS. Το Tiguan eHybrid εκκινεί πάντα στο E-MODE, δηλαδή στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία. To όχημα μπορεί να καλύψει με ηλεκτροκίνηση περίπου 50 χιλιόμετρα, με μία μόνο φόρτιση μπαταρίας. Ως αποτέλεσμα, οι περισσότερες μέσες ημερήσιες διαδρομές θα καλύπτονται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, με μηδενικές εκπομπές ρύπων κατά την κίνηση. Το νέο Tiguan eHybrid μπορεί να οδηγηθεί σε ηλεκτρική λειτουργία για ταχύτητες έως και 130 χλμ./ώρα. Στην υβριδική λειτουργία, ο ηλεκτρικός κινητήρας υποστηρίζει τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα TSI άμεσου ψεκασμού, κατά την επιτάχυνση. Η λειτουργία GTE, με τον ηλεκτροκινητήρα να παρέχει επιπλέον ώθηση, ενεργοποιείται από ένα κουμπί δίπλα στο αυτόματο κιβώτιο DSG. Σε λειτουργία GTE, ο ηλεκτροκινητήρας και ο TSI παρέχουν συνδυαστικά τη μέγιστη ισχύ του συστήματος του Tiguan eHybrid.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στα τέλη του έτους το λανσάρισμα του ανανεωμένου VW Tiguan

Οι δημοφιλείς TDI του Tiguan εξοπλίζονται, πλέον, με δύο καταλυτικούς μετατροπείς SCR στη σειρά, ο καθένας με το δικό του AdBlue. Αυτό διευκολύνει μια διαδικασία γνωστή ως «διπλή δοσολογία» (Twin Dosing), η οποία επιτρέπει στη Volkswagen να μειώσει σημαντικά τις εκπομπές οξειδίου του αζώτου (NOx) σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Ο πρώτος καταλυτικός μετατροπέας SCR βρίσκεται κοντά στον κινητήρα έτσι ώστε να φτάσει στη βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας του λίγο μετά την εκκίνηση, γεγονός που βοηθά στη μείωση των εκπομπών NOx πολύ γρήγορα και ευνοεί τη λειτουργία υπό χαμηλό φορτίο.

Στα τέλη του έτους το λανσάρισμα του ανανεωμένου VW Tiguan

Στην κορυφή της γκάμας θα βρεθεί, για πρώτη φορά, η έκδοση R η οποία εφοδιάζεται με 2λιτρο μοτέρ βενζίνης 320 ίππων. Επιπλέον, έχει αναπτυχθεί ένα νέο σύστημα τετρακίνησης, που ονομάζεται «R-Performance Torque Vectoring», με έλεγχο κατανομής ροπής. Το σύστημα κατανέμει ακαριαία και ανεξάρτητα την κινητήρια ισχύ μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα καθώς και του αριστερού και του δεξιού πίσω τροχού. Έως και 100% της ροπής κίνησης μπορεί να κατευθυνθεί στον τροχό στο εξωτερικό της στροφής, οδηγώντας σε αισθητά πιο ευέλικτο, ακριβή και δυναμικό χειρισμό του οχήματος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VW VW Tiguan
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ