H 8η γενιά του hot hatchback μοντέλου της VW θα βρίσκεται στην ελληνική αγορά τον επόμενο. Την ίδια χρονική περίοδο αναμένουμε και την ανακοίνωση των τιμών του.
Bridgestone: Eφαρμόζει την τεχνολογία ENLITEN στο νέο VW Golf
Αυτό είναι το εσωτερικό του ηλεκτρικού VW ID.4 [εικόνες]
Το Golf GTI έχει δημιουργήσει παράδοση στο να είναι εξοπλισμένο με πρωτοποριακά τεχνικά χαρακτηριστικά και η όγδοη γενιά του μοντέλου δεν αποτελεί εξαίρεση. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας αποδίδει τώρα 245 PS (180 kW), με ροπή 370 Nm. Η ευελιξία και ο σπορ χαρακτήρας τελειοποιήθηκαν, με τη δικτύωση του Vehicle Dynamics Manager με όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου. Αυτό το υψηλότερου επιπέδου σύστημα ελέγχου, πλέον συντονίζει κεντρικά όλες τις ηλεκτρομηχανικές λειτουργίες του κινητήριου συστήματος. Διαθέσιμο και το Dynamic Chassis Control (DCC) με μεταβλητά αμορτισέρ, έτσι ώστε ο οδηγός του GTI να μπορεί να επιλέξει τη δική του ατομική ρύθμιση χρησιμοποιώντας την τυπική επιλογή από το προφίλ οδήγησης.
Οι ψηφιακές οθόνες των στάνταρ Digital Cockpit και συστήματος ψυχαγωγίας, ξεκινούν να λειτουργούν με το που θα ανοίξουν οι πόρτες. Το Discover Media – διαθέτει λειτουργία streaming και σύνδεση στο διαδίκτυο – ανήκει επίσης στο βασικό εξοπλισμό, ενώ η γκάμα περιλαμβάνει και το κορυφαίο Discover Pro 10 ιντσών.
Ένα νέο χαρακτηριστικό είναι η δυνατότητα ενεργοποίησης ενός εξατομικευμένου σχεδιασμού GTI, με το στροφόμετρο να εμφανίζεται στη μέση του Digital Cockpit.
Ο νέος, επίσης στάνταρ ατμοσφαιρικός φωτισμός, λούζει τις οθόνες και πολλούς άλλους φωτιζόμενους εσωτερικούς χώρους με ένα φάσμα 30 διαφορετικών χρωμάτων, ρυθμιζόμενων κατά βούληση.
Ολόκληρη η ηλεκτρονική αρχιτεκτονική του έχει δημιουργηθεί από το μηδέν. Η νέα γενιά λογισμικού και υλικών είναι απτή τόσο στο εσωτερικό όσο και κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου. Στο εσωτερικό, ο οδηγός έχει πρόσβαση σε έναν ψηφιακά δικτυωμένο κόσμο με οθόνες και χειριστήρια. Αυτό του επιτρέπει να προσαρμόζει την οπτική εμφάνιση και την τεχνολογία του Golf GTI πιο διαισθητικά και με μεγαλύτερη λεπτομέρεια από ποτέ. Ο οδηγός μπορεί να αποφασίσει για λειτουργίες όπως η διαμόρφωση του Digital Cockpit, η χρωματική γκάμα του ατμοσφαιρικό φωτισμού, η διαμόρφωση του συστήματος Infotainment, ο ήχος του κινητήρα – ενώ έχει επίσης μεγαλύτερο έλεγχο στη ρύθμιση των δυναμικών χαρακτηριστικών του Golf GTI, από ό, τι στο παρελθόν.
Το νέο σύστημα ελέγχου Vehicle Dynamics Manager κάνει το ντεμπούτο του στο Golf GTI. Ελέγχει το ηλεκτρονικό κλείδωμα διαφορικού XDS καθώς και την εγκάρσια δυναμική του προαιρετικά ελεγχόμενου Dynamic Chassis Control (DCC) του GTI. Ο οδηγός μπορεί να κάνει τις δικές του ρυθμίσεις ενώ οι ηλεκτρομηχανικά ρυθμιζόμενες λειτουργίες του συστήματος μετάδοσης κίνησης εξασφαλίζουν ιδανική ισορροπία ανάμεσα στη δυναμική συμπεριφορά και την άνεση. Το όγδοης γενιάς Golf GTI προφέρει μία γνήσια σπορ εμπειρία, με μεγάλη ευκολία στο χειρισμό, μεγάλη ακρίβεια και ευελιξία παρά την ασυναγώνιστη άνεση στις μεγάλες αποστάσεις.
Για παράδειγμα, οι μηχανικοί έχουν ουσιαστικά εξαλείψει το φαινόμενο της υποστροφής, ένα τυπικό χαρακτηριστικό των προσθιοκίνητων αυτοκινήτων. Το νέο Golf GTI συμπεριφέρεται στις στροφές εξαιρετικά ουδέτερα, ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες σε πίστα αγώνων και επιταχύνει στην έξοδο από την στροφή χωρίς την παραμικρή απώλεια πρόσφυσης. Το νέο Golf GTI εξοπλίζεται με κινητήρα από το τελευταίο εξελικτικό στάδιο της σειράς EA888 υπετροφοδοτούμενων κινητήρων της Volkswagen, evo4.
Ο κινητήρας άμεσου ψεκασμού 2.0 TSI αποδίδει 245 PS (180 kW) και μέγιστη ροπή 370 Nm, διαθέσιμη στην περιοχή 1.600 - 4.300 σ.α.λ. Κατά το λανσάρισμα, ο TSI συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, 7 σχέσεων (DSG). Η τελική ταχύτητα του οχήματος περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.