SEAT Tarraco: Πρωτιά σε παθητική ασφάλεια - iefimerida.gr

SEAT Tarraco: Πρωτιά σε παθητική ασφάλεια

Το SEAT Tarraco πήρε πρωτιά στην παθητική ασφάλεια
Το SEAT Tarraco πήρε πρωτιά στην παθητική ασφάλεια
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ο Euro NCAP αξιολόγησε το τρίτο και μεγαλύτερο σε διαστάσεις SUV στην ιστορία της SEAT με πέντε αστέρια στις πρόσφατες δοκιμές πρόσκρουσης που πραγματοποίησε.

Το Tarraco βασίζεται στην πλατφόρμα MQB του VW Group, με τον Euro NCAP να εκφράζει την ικανοποίησή του για την αποτελεσματικότητα της με την ευκαιρία των δοκιμών του Tarraco: “Το νέο SEAT Tarraco μοιράζεται την πλατφόρμα MQB της Volkswagen με το Skoda Kodiaq, το οποίο αξιολογήθηκε με πέντε αστέρια από τον EuroNCAP το 2017. Απέναντι στις πιο αυστηρές δοκιμές του 2019, τα πέντε αστέρια του Tarraco είναι ακόμη πιο εντυπωσιακά και το αποτέλεσμα του 97% στην προστασία των ενήλικων επιβατών είναι ανάμεσα στα καλύτερα που έχουν επιτευχθεί σε αυτή την κατηγορία”, δήλωσε σε σχετική ανακοίνωσή του ο οργανισμός. Για την ακρίβεια, στις μέχρι τώρα δοκιμές που έχει πραγματοποιήσει ο Euro NCAP στα μεγάλα SUV, το Tarraco βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας του στην προστασία των ενήλικων επιβατών και με το 97% που πέτυχε στην αξιολόγηση αφήνει πίσω του το δεύτερο κορυφαίο μεγάλο SUV κατά τρεις ποσοστιαίες μονάδες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ενδιαφέρον έχουν και οι παρατηρήσεις του EuroNCAP για την συμπεριφορά του Tarraco κατά τις δοκιμές πρόσκρουσης με τους ανθρώπους του οργανισμού να σημειώνουν πως η συμπεριφορά του μεγάλου SUV της SEAT ήταν σταθερή στην πλαγιομετωπική πρόσκρουση με τις δυνάμεις από τα ανδρείκελα να υποδεικνύουν καλή προστασία το οδηγού και του συνοδηγού στα γόνατα και στα μηριαία οστά. “Το SEAT έδειξε ότι μπορεί να παρέχει ένα παρόμοιο επίπεδο προστασίας σε επιβάτες διαφορετικών μεγεθών αλλά και σε αυτούς που κάθονται σε διαφορετικές θέσεις. Στην δοκιμή της μετωπικής πρόσκρουσης η προστασία του οδηγού ήταν καλή σε όλες τις κρίσιμες περιοχές του σώματος.” Τα ίδια υψηλά επίπεδα προστασίας επέδειξε το Tarraco και για τους πίσω επιβαίνοντες για όλα τα κρίσιμα σημεία του σώματος και στις πλευρικές δοκιμές με το μοντέλο της SEAT να σκοράρει τους μέγιστους βαθμούς.

Το Tarraco τα πήγε εξαιρετικά καλά και στην προστασία των ανηλίκων. Για τα ανδρείκελα που αντιστοιχούν σε παιδιά 6 και 10 ετών η συνολική βαθμολογία που συγκέντρωσε στην μετωπική και την πλευρική σύγκρουση ανήλθε στους 23,9 βαθμούς με μέγιστο τους 40, ενώ η συνολική αξιολόγηση του SUV σε αυτό τον τομέα άγγιξε το 84%. Πολύ καλή ήταν και η προστασία για τους πεζούς με την συνολική αξιολόγηση να ανέρχεται στο 79% με τον Euro NCAP να αναφέρει πως το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης μπορεί να αναγνωρίσει πεζούς και ποδηλάτες αλλά και άλλα οχήματα και πως η απόδοση του συστήματος ήταν καλή όταν δοκιμάστηκε για την αντίδρασή του με καλά αποτελέσματα και σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις τιμές-εκδόσεις κινητήρων του μοντέλου

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Seat Tarraco Seat
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ