Η τρίτη γενιά SEAT Leon έφτασε το ένα εκατομμύριο πωλήσεις από το λανσάρισμα της, το 2012.
Το ένα εκατομμύριο πωλήσεις έφτασε η τρίτη γενιά του Seat Leon από το λανσάρισμά του που πραγματοποιήθηκε το 2012. Το δημοφιλές μοντέλο κατάφερε να γίνει το πιο διαδεδομένο μοντέλο της γκάμας της Ισπανικής αυτοκινητοβιομηχανίας ξεπερνώντας ακόμη και το Ibiza που κατείχε τα σκήπτρα για 30 χρόνια. Ο Πρόεδρος της Seat, Luca de Meo επισήμανε ότι: «Το Seat Leon και ιδιαίτερα η τρίτη γενιά, αποτελεί τον πραγματικό πυλώνα της μάρκας και το πιο αναγνωρισμένο μοντέλο από τους πελάτες της Seat και στις πέντε ηπείρους. Το Leon είναι μία από τις σημαντικότερες κινητήριες δυνάμεις πίσω από τον μετασχηματισμό της εταιρείας και συνέβαλε στο ρεκόρ πωλήσεων που πέτυχε η αυτοκινητοβιομηχανία το 2018, με 517.600 πωλήσεις».
Σχεδιασμένο, ανεπτυγμένο και παραγόμενο στο Martorell, η σημερινή γενιά Leon κατασκευάζεται επάνω στην πλατφόρμα MQB (Modular Quer Baukasten) από την αρχή της παραγωγής της. Η πλατφόρμα αυτή περιελάμβανε μία επένδυση 800 εκατομμυρίων ευρώ την εποχή του λανσαρίσματος και αποτελούσε ένα πρωτοφανές άλμα από τεχνολογικής άποψης. Με το Leon, η ποιότητα της παραγωγής βελτιώθηκε στο υπέρτατο βαθμό σύμφωνα με τα πρότυπα του Ομίλου και δημιούργησε 1.600 θέσεις εργασίας στο εργοστάσιο και περισσότερες από 6.000 στη βοηθητική βιομηχανία.
Το μοντέλο που άλλαξε την Seat
Η επιτυχία του Leon άλλαξε την πρόσφατη ιστορία της Seat καθώς αποτέλεσε ένα ποιοτικό άλμα στην εικόνα της μάρκας. Επίσης, το Leon έδωσε τη δυνατότητα να αυξηθεί το περιθώριο κέρδους ανά μονάδα, γεγονός που συνέβαλε στη ανατροπή των αρνητικών αποτελεσμάτων του 2012 (-149 εκατομμύρια ευρώ) και στην επίτευξη των καλύτερων επιδόσεων στην ιστορία της εταιρεία το 2018 (κέρδη μετά φόρων 294 εκατομμύρια ευρώ). Το 21012, η SEAT έκλεισε τη χρονιά με συνολικά 321.000 πωλήσεις, σχεδόν ο ίδιος όγκος πωληθέντων οχημάτων που καταγράφηκε κατά το πρώτο μόνο εξάμηνο του 2019 (314.300). Επιπλέον, το Leon ήταν ένα βασικό μοντέλο για την ενίσχυση των πωλήσεων σε χώρες όπως η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο όπου οι πωλήσεις SEAT αυξήθηκαν κατά 70% και 60% αντίστοιχα από το 2012. Το Leon εξακολουθεί να είναι το κορυφαίο μοντέλο της SEAT και ένα από κάθε τέσσερα πωληθέντα αυτοκίνητα της μάρκας κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2019.