Η SEAT εντάσσει στις επιλογές του Leon τον ισχυρό 2λιτρο TSI κινητήρα βενζίνης των 190 ίππων του VW Group.
Ο νέος κινητήρας είναι άμεσα διαθέσιμος και στην ελληνική αγορά στην έκδοση χάτσμπακ του Leon.
Το μοτέρ αυτό βασίζεται στο προηγούμενο κύκλου Μίλλερ, εφαρμόζοντας όμως μια σειρά από βελτιώσεις όπως ένα νέο σύστημα άμεσου ψεκασμού, μειωμένες τριβές στο εσωτερικό του, καθώς και μια νέα τουρμπίνα. Η SEAT ανακοινώνει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου (από 6,7 λτ./100 χλμ.), αλλά και εκπομπές CO2 (από 151 γρ./χλμ. WLTP).
Στο πεδίο της απόδοσης, η ονομαστική του ισχύς είναι 190 ίπποι στις 4.200-6.000 στροφές, ενώ η ροπή του αγγίζει τα 320 Nm από τις 1.500 στροφές. Το κιβώτιο με το οποίο συνδυάζεται στάνταρ είναι το 7άρι αυτόματο DSG (διπλού συμπλέκτη), που το βοηθά να επιτύχει ένα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δλ.
Παράλληλα, η νέα έκδοση κινητήρα του Leon συνδυάζεται με ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα (όλες οι εκδόσεις μέχρι και τους 150 ίππους έχουν ημιάκαμπτο άξονα), ενώ μεγαλύτεροι είναι οι εμπρός αεριζόμενοι δίσκοι των φρένων (312 χλστ.).
Το νέο SEAT Leon των 190 ίππων διατίθεται αποκλειστικά στις πιο σπορτίφ εκδόσεις εξοπλισμού FR και FR Plus. Το κόστος του στην Ελλάδα είναι 26.990 ευρώ για το FR και 28.290 ευρώ για το FR Plus.