O δοκιμαστής της γαλλικής φίρμας, Laurent Hurgon, έκανε ρεκόρ στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ με το κορυφαίο Renault Megane RS Trophy-R.
Το μικρομεσαίο μοντέλο έγραψε χρόνο 7:40.1 και κατέκτησε το ρεκόρ στα προσθιοκίνητα. Παράλληλα «εκθρόνισε» το Honda Civic Type R καθώς οι Ιάπωνες έμειναν πίσω 3,7 δευτερόλεπτα. Η έκδοση Trophy-R εξοπλίζεται με 1.800άρη τούρμπο μοτέρ 300 ίππων & 400 Nm ροπής.
Για την περίσταση, οι μηχανικοί της Renault έχουν ελαφρύνει το αμάξωμα κατά 130 κιλά και έχουν αλλάξει ορισμένα μηχανικά μέρη σε σχέση με τα «απλά» Megane RS: Διαθέτει εξάτμιση της Akrapovic, ρυθμιζόμενη ανάρτηση με αμορτισέρ της Ohlins, ελαστικά Bridgestone με ειδική χάραξη, ενώ τα μπάκετ καθίσματα της Sabelt είναι κατασκευασμένα από carbon για τον περιορισμό του βάρους.
Για την περίσταση, οι μηχανικοί της Renault έχουν ελαφρύνει το αμάξωμα κατά 130 κιλά και έχουν αλλάξει ορισμένα μηχανικά μέρη σε σχέση με τα «απλά» Megane RS: Διαθέτει εξάτμιση της Akrapovic, ρυθμιζόμενη ανάρτηση με αμορτισέρ της Ohlins, ελαστικά Bridgestone με ειδική χάραξη, ενώ τα μπάκετ καθίσματα της Sabelt είναι κατασκευασμένα από carbon για τον περιορισμό του βάρους.