Το Renault Clio έγινε.. 30 ετών -5 γενιές με το μικρό γαλλικό μοντέλο [εικόνες & βίντεο] - iefimerida.gr

Το Renault Clio έγινε.. 30 ετών -5 γενιές με το μικρό γαλλικό μοντέλο [εικόνες & βίντεο]

Το Renault Clio γιορτάζει 30 χρόνια
Το Renault Clio γιορτάζει 30 χρόνια
Κώστας Φούζας

Με την 5η γενιά του μικρού γαλλικού μοντέλου, το Renault Clio συμπληρώνει 30 χρόνια παρουσίας στην αγορά.

Το Clio 1ης γενιάς ήταν ο αντικαταστάτης του θρυλικού Renault 5. Από τότε και μετά, τα μοντέλα της μάρκας έπαψαν να ονοματίζονται με αριθμούς και άρχισαν να έχουν κανονικά ονόματα, προκειμένου να γίνουν πιο ευκολομνημόνευτα, αλλά και να αποκτήσουν ένα πιο φιλικό και πιο ανθρώπινο προφίλ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατά το λανσάρισμά του, το Clio παρουσιάστηκε επισήμως ως ένα «ευέλικτο μικρό αυτοκίνητο, σχεδιασμένο και δημιουργημένο με τα ίδια κριτήρια σχεδίασης των αυτοκινήτων μεγαλύτερης κατηγορίας». Πιο συγκεκριμένα, το 1ο Clio εξοπλιζόταν με ABS, A/C, ηλεκτρονικό, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, υδραυλικό τιμόνι και ηλεκτρικά θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες.

Το 1998 παρουσιάστηκε το Clio 2ης γενιάς. Το νέο μοντέλο ήταν 7 εκατοστά μακρύτερο από το μοντέλο 1ης γενιάς, για αυξημένη ευρυχωρία, ενώ κατέστησε τον εξοπλισμό ασφαλείας προσιτό στο ευρύ κοινό, καθώς όλες του οι εκδόσεις εφοδιάζονταν με ABS και αερόσακους. Παράλληλα, προσέφερε και αυξημένα επίπεδα άνεσης. Αξίζει να σημειωθεί ότι η γκάμα του Clio 2ης γενιάς επεκτάθηκε ώστε κάθε πελάτης να έχει τη δυνατότητα να βρει αυτό ακριβώς το συνδυασμό που του ταιριάζει. Μάλιστα, το μοντέλο ήταν για πρώτη φορά διαθέσιμο σε έκδοση R.S., αλλά και με κινητήρα V6, τοποθετημένο στον πίσω άξονα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Clio 3ης γενιάς παρουσιάστηκε το 2005. Ακόμα πιο μακρύ (με σχεδόν 4 μέτρα μήκος) και ακόμα πιο ευρύχωρο από τον προκάτοχό του, τοποθετήθηκε στο άνω άκρο της κατηγορίας σε θέματα ποιότητας και φινιρίσματος, ενώ, για ακόμα μία γενιά, διέθετε εξοπλισμό ανάλογο αυτοκινήτων μεγαλύτερης κατηγορίας, ο οποίος, μεταξύ άλλων, περιελάμβανε κάρτα εισόδου χωρίς κλειδί (hands-free), σύστημα πλοήγησης και cruise control με περιοριστή ταχύτητας. Παράλληλα, σκόραρε κορυφαία βαθμολογία στις αξιολογήσεις παθητικής και ενεργητικής ασφαλείας, καθώς ήταν διαθέσιμο μέχρι και με 8 αερόσακους. Έτσι, έγινε το πρώτο αυτοκίνητο της κατηγορίας του που αξιολογήθηκε με 5 αστέρια στα τεστ πρόσκρουσης του ανεξάρτητου οργανισμού Euro NCAP.

Επίσης ήταν και το πρώτο Clio που διατίθετο σε έκδοση station wagon (estate).

Η επιτυχημένη πορεία του CLIO συνεχίστηκε με την άφιξη της 4ης γενιάς, το 2012. Αντλώντας σχεδιαστική έμπνευση κατευθείαν από το concept car DeZir, το γαλλικό μικρό ήταν το πρώτο μοντέλο που εισήγαγε τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Renault σε όλη τη γκάμα των μοντέλων της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σήμερα, η 5η γενιά του μοντέλου διατηρεί τις καλές επιδόσεις στον τομέα των πωλήσεων και η γκάμα περιλαμβάνει, πλέον, και μια υβριδική έκδοση.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Renault Renault Clio γαλλικό αυτοκίνητο
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ