H Renault διευρύνει τις υβριδικές επιλογές στη γκάμα της με την προσθήκη των E-Tech Hybrid Arkana και Captur.
κόμη περισσότερες υβριδικές επιλογές θα μπορεί να βρει κανείς στο άμεσο μέλλον στη γκάμα της Renault, η οποία ανακοίνωσε την άφιξη του E-Tech Hybrid Arkana στην Ευρώπη και την προσθήκη του E-Tech Hybrid Captur στη γκάμα του γαλλικού μικρομεσαίου.
Εκτός από τις full υβριδικές εκδόσεις, η γαλλική εταιρία ανακοίνωσε και ήπια υβριδικά συστήματα 12V που βρίσκουν τη θέση τους επίσης κάτω από τα καπό των Captur και Arkana, σε συνδυασμό με τον υπετροφοδοτούμενο TCe κινητήρα βενζίνης των 1,3 λίτρων. Το μοτέρ με το ήπια υβριδικό σύστημα θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις από πλευράς απόδοσης με 140 και 160 ίππους.
Το Captur E-Tech Hybrid έρχεται να προστεθεί δίπλα στην plug-in υβριδική έκδοση του μοντέλου. Σύμφωνα με τους Γάλλους, το υβριδικό σύστημα κίνησης μπορεί να λειτουργεί στο αστικό περιβάλλον μόνο με ηλεκτρική ενέργεια έως και το 80% του συνολικού χρόνου κίνησης και να προσφέρει έτσι οικονομία καυσίμου που φτάνει έως και το 40% έναντι ενός μοντέλου αντίστοιχων επιδόσεων που φέρει μόνο θερμικό μοτέρ. Τα παραπάνω ισχύουν και για το υβριδικό Arkana, ενώ η μέγιστη ταχύτητα μόνο με ρεύμα που μπορούν να αναπτύξουν τα δύο μοντέλα ανέρχεται στα 70-75 χλμ./ώρα.
Το υβριδικό σύστημα των Captur και Arkana αποτελείται από μια μικρή συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου 1,2 kWh, έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων που αποδίδει 91 ίππους και δύο ηλεκτρικούς κινητήρες: ένα κύριο ηλεκτρικό μοτέρ 49 ίππων και ένα δευτερεύον HSG που παίζει και τον ρόλο της μίζας 20,4 ίππων. Συνδυαστικά η απόδοση του συστήματος φτάνει στους 145 ίππους.
Η συνδυασμένη κατανάλωση κατά το πρότυπο WLTP ανέρχεται στα πέντε και 4,9 λίτρα/100 χλμ. για Captur και Arkana αντίστοιχα με εκπομπές CO2 στα 113 και 111 γρ./χλμ. Η διαθεσιμότητα των νέων εκδόσεων αναμένεται να ξεκινήσει σύντομα.