Υιοθετώντας μια νέα plug-in υβριδική διάταξη, το πολυτελές βρετανικό SUV συνδυάζει υψηλή απόδοση και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
Το Range Rover Evoque P300e εφοδιάζεται με ένα τούρμπο βενζινοκίνητο μοτέρ 1,5 λίτρων, με απόδοση 200 ίππων. Το θερμικό μοτέρ συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων και έτσι η συνολική ισχύς φτάνει στα 309 άλογα και η ροπή τα 540 Nm (η κίνηση μεταφέρεται μόνιμα και στους 4 τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων). Τα παραπάνω νούμερα είναι ικανά για να χαρίσουν στο βρετανικό SUV τελική ταχύτητα 213 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4 δευτερόλεπτα.
H μπαταρία των 15 kWh εξασφαλίζει αυτονομία κίνησης με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια για 55 χιλιόμετρα, με τον οδηγό να μπορεί να αναπτύξει ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα. Με αυτό τον τρόπο, ο ηλεκτρικός και υβριδικός τρόπος λειτουργίας του Range Rover Evoque P300e εξασφαλίζουν μια μέση εργοστασιακή κατανάλωση μόνο 2,0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 44 γρ./χλμ.
Σημειώστε, επίσης, πως η πλήρης φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να επιτευχθεί σε διάστημα 6 ωρών περίπου σε οικιακό δίκτυο και η πλήρωση από 0 έως 80% σε 30 λεπτά σε ταχυφορτιστή. Το Range Rover Evoque είναι διαθέσιμο, εκτός της plug-in υβριδικής έκδοσης, με μοτέρ βενζίνης και ντίζελ από 1,5 έως 2,0 λίτρα και οι τιμές του ξεκινούν από τα 51.700 ευρώ.