Τα νέα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα καθώς και τα εξελιγμένα υβριδικά plug-in, απαιτούν εξελιγμένες μπαταρίες για να αποκτήσουν καλύτερα χαρακτηριστικά.
Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, αναζητούν τις καλύτερες επιλογές για να εξασφαλίσουν μπαταρίες με μικρότερο βάρος, περιορισμένο όγκο, υψηλότερη απόδοση και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Ο γαλλικός όμιλος PSA, αποφάσισε να εκμεταλλευθεί τα εργοστάσια που διαθέτει στην Ευρώπη για να συναρμολογήσει μπαταρίες νέας γενιάς, οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν στα καινούργια οικολογικά μοντέλα που θα προστεθούν στη γκάμα των αυτοκινητοβιομηχανιών που κατέχει στο χαρτοφυλάκιο του.
Νέα μοντέλα μηδενικών ρύπων
Ειδικότερα, ο όμιλος PSA, προετοιμάζεται για τις ανάγκες που θα προκύψουν στα νέα μοντέλα μηδενικών ρύπων είτε περιορισμένων ρύπων, των μαρκών Peugeot, Citroen, DS και Opel. Η γκάμα των οικολογικών μοντέλων, συνεχώς θα αυξάνεται και γι αυτό θα ενεργοποιηθούν νέες μονάδες παραγωγής μπαταριών, σε δυο ευρωπαϊκά εργοστάσια του ομίλου.
Ο όμιλος PSA, θα αρχίσει να συναρμολογεί μπαταρίες για τα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο εργοστάσιό του στην Τρνάβα της Σλοβακίας και αργότερα στο εργοστάσιό του, στο Βίγκο, της Ισπανίας, αναφέρει το Automotive News Europe. Επίσης, ο όμιλος εξετάζει και άλλες προτάσεις για την αύξηση της παραγωγής των μπαταριών, σε κάποια από τα εργοστάσια που διαθέτει, καθώς στις αρχές του 2020 θα ξεκινήσουν οι μαζικές πωλήσεις των νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ο όμιλος PSA, τώρα αγοράζει μπαταρίες από την εταιρεία της Νότιας Κορέας LG και την εταιρεία CATL της Κίνας.
Το σχέδιο της PSA και η αύξηση ζήτησης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Η PSA, αναμένει αύξηση της ζήτησης για τα ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα καθώς και για τα οχήματα με αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων. Αναπροσαρμόζει την παραγωγή των εργοστασίων του και παράλληλα μειώνει τον όγκο των αυτοκίνητων με κινητήρες ντίζελ, λόγω της μειωμένης ζήτησης, που καταγράφεται στα ντιζελοκίνητα οχήματα.
Η Peugeot αναμένει ότι η παραγωγή κινητήρων στο εργοστάσιο Tremery, θα μειωθεί φέτος στα 1,7 εκατ. από 1,8 εκατ. πέρυσι, λόγω της μειωμένης ζήτησης για αυτοκίνητα ντίζελ. Η PSA, όπως και όλοι οι κατασκευαστές, επενδύουν στην εξέλιξη των νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων και προσπαθούν να μειώσουν το κόστος παραγωγής. Οι τιμές που έχουν ανακοινωθεί για τα νέα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι απαγορευτικές για την πλειονότητα των υποψήφιων αγοραστών.
Πρόσφατα η Opel, κατά την διάρκεια της παγκόσμιας παρουσίασης της νέας γενιάς του Corsa, ανακοίνωσε ότι η βασική έκδοση της ηλεκτρικής έκδοσης του Corsa είναι 29.900 ευρώ. Σε υψηλά επίπεδα, είναι η αρχική τιμή του νέου DS3 Crossback E-Tense(αμιγώς ηλεκτρικό), του επίσης αμιγώς ηλεκτρικού Seat Mii και άλλων μοντέλων μηδενικών ρύπων.
Θα μειωθεί το κόστος όταν ξεκινήσει η μαζική παραγωγή
Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων εκτιμούν ότι, το κόστος παραγωγής θα μειωθεί όταν ξεκινήσει η μαζική παράγωγη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Παράλληλα αναζητούν τρόπους για να περιορίσουν και το υψηλό κόστος των μπαταριών, που παρέχουν στην αγορά κυρίως εταιρείες από την Ασία.