To νέο EV concept «Prophecy» της Hyundai Motor επεκτείνει τη σχεδιαστική φιλοσοφία «Sensuous Sportiness» της Hyundai.
Η Hyundai αποκαλύπτει το εσωτερικό του νέου i20
H Hyundai αποκαλύπτει το νέο EV concept «Prophec»
H Hyundai λανσάρει το υβριδικό Kona [εικόνες]
To «Prophecy» εμπνέεται από τη σχεδιαστική φιλοσοφία «Sensuous Sportiness» της εταιρείας και ενσωματώνει την «Optimistic Futurism», την επόμενη πτυχή της σχεδιαστικής της φιλοσοφίας της φίρμας. Το μεγαλύτερο μεταξόνιο και η μικρότερη προεξοχή της πλατφόρμας EV δίνουν στο Prophecy μια σιλουέτα τέλειων αναλογιών. Το αποτέλεσμα είναι ένα νέος σχεδιασμός EV που ορίζεται από καθαρές επιφάνειες. O εξωτερικός σχεδιασμός του Prophecy διαπνέεται από ένα καθαρό, συνεχές streamline που εκτείνεται από εμπρός προς τα πίσω. Επιπλέον, η τεχνολογία προοδευτικού φωτισμού με τεχνολογία pixelated είναι ενσωματωμένη στα φωτιστικά σώματα, τους προβολείς και την αεροτομή, αντανακλώντας τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που παρουσιάστηκαν στο Hyundai 45 concept.
Ο εσωτερικός σχεδιασμός του Prophecy αξιοποιεί πλήρως τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η ηλεκτρική πλατφόρμα της Hyundai. Ένα βασικό χαρακτηριστικό είναι το σύστημα διεύθυνσης, όπου δεν συναντούμε τιμόνι αλλά δύο χειριστήρια τύπου joystick, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερο χώρο και σε συνδυασμό με τα εργονομικά καθίσματα παρέχεται μεγαλύτερη άνεση στους επιβαίνοντες στην καμπίνα.
Το Hyundai Motor Group επεκτείνει την προϊοντική του γκάμα με 44 ηλεκτροκίνητα οχήματα ενώ παράλληλα η Hyundai Motor Company σχεδιάζει να επενδύσει 50 δισ. Ευρώ μέχρι το 2025 σε επίπεδο έρευνας και ανάπτυξης για μελλοντικές τεχνολογίες. Η προσδοκία είναι να πουληθούν περισσότερα από 670.000 οχήματα μπαταριών και κυψελών καυσίμου ετησίως έως το 2025 και η εταιρεία να τοποθετηθεί μεταξύ των κορυφαίων τριών κατασκευαστών EV σε παγκόσμιο επίπεδο. Στην Ευρώπη, μέχρι τα τέλη του 2020 πάνω από το 75% της γκάμας της εταιρείας θα αποτελείται από ηλεκτρικά οχήματα και η εταιρεία σκοπεύει να διαθέσει φέτος 80.000 αυτοκίνητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων στους ευρωπαίους καταναλωτές.