ESP: Ποιος είναι ο ρόλος του - Πότε πρέπει να το απενεργοποιήσεις - iefimerida.gr

ESP: Ποιος είναι ο ρόλος του - Πότε πρέπει να το απενεργοποιήσεις

σύστημα ελέγχου ευστάθειας
Δείτε σε ποιες περιπτώσεις πρέπει να βγάλεις το ESP.
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

To ESP αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού των αυτοκινήτων που πωλούνται στην Ευρώπη από το 2014, ενώ σύμφωνα με στοιχεία της Ε.Ε. για την οδική ασφάλεια έχει γλιτώσει από βέβαιο θάνατο μερικές 100άδες χιλιάδες συνανθρώπους μας.

Το δημοφιλέστερο σύστημα ενεργητικής ασφάλειας στα σύγχρονα αυτοκίνητα, το ESP, συνεργάζεται με τους αισθητήρες του γνωστού μας ABS και του TCS (σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, κοινώς αντισπίν). Οι σημαντικότεροι από αυτούς που χρησιμοποιεί το ESP είναι οι αισθητήρες ταχύτητας του κάθε τροχού, ο αισθητήρας πλευρικής επιτάχυνσης και ο αισθητήρας θέσης του τιμονιού. Τα δεδομένα που λαμβάνει αξιολογούνται τουλάχιστον 25 φορές το δευτερόλεπτο και ανάλογα επεμβαίνει σε κάποιον τροχό ή τροχούς, ή και καθόλου.

Διαβάστε περισσότερα στο carandmotor.gr

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ESP carandmotor.gr αυτοκίνητο
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ