Η κατηγορία των SUV είναι η δημοφιλέστερη της χρονιάς στην ελληνική αγορά. Ποια είναι όμως η μάρκα που επιλέγουν περισσότερο οι Έλληνες αγοραστές;
Τον Απρίλιο πωλήθηκαν στην ελληνική αγορά 4.584 καινούργια SUV μοντέλα, καθιστώντας έτσι την εν λόγω κατηγορία ως τη δεύτερη δημοφιλέστερη μεταξύ όλων των κατηγοριών της χώρας μας, πίσω μόνο από τα μικρά (5.054 πωλήσεις τον Απρίλιο).
Ωστόσο, στο Α’ Τετράμηνο του 2021 τα SUV είναι αυτά που είναι τα δημοφιλέστερα μεταξύ όλων των κατηγοριών, έχοντας φθάσει ήδη στις 15.223 ταξινομήσεις, έναντι 12.290 των δεύτερων μικρών (κατηγορία Β).
Μέσα σε αυτό το κλίμα, έχει ενδιαφέρον να δούμε ποια εταιρεία είναι αυτή που κυριαρχεί στην εν λόγω κατηγορία, η οποία φαίνεται ότι θα κρατήσει για τα επόμενα χρόνια τα ηνία της αγοράς αυτοκινήτου της χώρας μας.
Πρώτη λοιπόν σε πωλήσεις στα SUV το 2021 με 1.855 ταξινομήσεις στο 4μηνο και μερίδιο 12,2% είναι η Peugeot, η οποία μάλιστα κρατά και τα σκήπτρα συνολικά της κατηγορίας των SUV στα μοντέλα με το 2008 (πρώτο με 1.160 πωλήσεις στο τετράμηνο). Το 2008 ήταν και το best-seller SUV της αγοράς τον Απρίλιο με 342 πωλήσεις.
Εκτός του 2008, πολύ καλά για την Peugeot να πηγαίνει τη φετινή χρονιά και το μεγαλύτερο και πρόσφατα ανανεωμένο 3008, το οποίο με 653 πωλήσεις στο Α’ Τετράμηνο είναι το 5ο συνολικά SUV της χώρας μας. Στην υποκατηγορία των μικρομεσαίων SUV, το 3008 καταλαμβάνει τη 2η θέση των πωλήσεων.
Την τριάδα των πωλήσεων των SUV της Peugeot κλείνει το 7θέσιο μεσαίο SUV 5008, το οποίο βρίσκεται στην 7η θέση της μεσαίας SUV κατηγορίας με 42 πωλήσεις στο τετράμηνο.