Δύσκολα υπάρχει οδηγός που δεν γνωρίζει τη βασική λειτουργία του χειρόφρενου η οποία δεν είναι άλλη από την αποτροπή κύλισης ενός αυτοκινήτου όταν αυτό είναι σταθμευμένο.
Ο μοχλός που βρίσκεται συνήθως ανάμεσα στα καθίσματα συνδέεται με μια ντίζα με μεταλλικό καλώδιο, η οποία με τη σειρά της συνδέεται με τα πίσω φρένα ενός αυτοκινήτου. Όταν σηκώνουμε το χειρόφρενο, η ντίζα τεντώνει και μπλοκάρει τα πίσω φρένα.
Διαβάστε περισσότερα στο carandmotor.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο