Το Peugeot 2008 είναι το Best Seller SUV στην compact κατηγορία. Το ίδιο ισχύει και για την ηλεκτρική του version. Δείτε το στο βίντεο που ακολουθεί.
H νεά γενιά του 2008 εισήγαγε μια νέα σχεδιαστική φιλοσοφία στην γκάμα της Peugeot, με την οποία ενισχύεται ο μοναδικός χαρακτήρας του αυτοκινήτου στην κατηγορία. Το εμπρός μέρος ξεχωρίζει χάρη στη μεγάλη μάσκα, το σμιλεμένο καπό και τα LED φώτα ημέρας που παραπέμπουν σε δόντια λιονταριού.
Οι διαστάσεις του 2008 είναι οι μεγαλύτερες στην κατηγορία του, με μήκος 4.300 μέτρα και μεταξόνιο 2,6 μέτρων, εξασφαλίζοντας έτσι ευρυχωρία στα πίσω καθίσματα και άνετο χώρο αποσκευών, με χωρητικότητα που φτάνει τα 434 λίτρα ανεξαρτήτως κινητήρα ακόμα και στην 100% ηλεκτρική έκδοση. Παράλληλα, η ύπαρξη του Peugeot i-Cockpit αναβαθμίζει τη συνολική εικόνα και συμπληρώνει τον premium χαρακτήρα του αυτοκινήτου: Υπερυψωμένος ψηφιακός πίνακας οργάνων 10’’ 3D, Κεντρική οθόνη αφής 7’’ & 10’’ με εύκολη πρόσβαση στο χειρισμό της, Τιμόνι μικρής διαμέτρου με ενσωματωμένα χειριστήρια και άλλα.
Η τεχνολογία που αγαπήθηκε ιδιαίτερα από 5 εκατομμύρια πελάτες αυτοκινήτων Peugeot σε ολόκληρο τον κόσμο, παρουσιάζεται και στο 2008 σε μία εντελώς νέα μορφή. Όλες οι πληροφορίες εμφανίζονται ακριβώς μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10’’ 3D, στο βασικό εξοπλισμό από την έκδοση Allure, παρουσιάζει όλες τις ενδείξεις με τη μορφή ολογράμματος.
Με το νέο 2008 η Peugeot μπορεί να καλύψει οποιαδήποτε ανάγκη προσφέροντας το μοντέλο της με τρεις διαφορετικούς τύπους κινητήριων συνόλων. Πλήρως εναρμονισμένοι με τις τελευταίες προδιαγραφές εκπομπών Euro 6, οι κινητήρες εσωτερικής καύσεως ενσωματώνουν τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις της Peugeot και διαθέτουν όλοι σύστημα Stop & Start, φίλτρο μικροσωματιδίων και πολύ χαμηλές εκπομπές CO2. Για ακόμα περισσότερη ευκολία και άνεση στην οδήγηση, ορισμένοι από τους κινητήρες συνδυάζονται και με το νέο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων EAT8.
Οι κινητήρες βενζίνης βασίζονται στον 3κύλινδρο κινητήρα PureTech 1.2 λίτρων:
1,2 PureTech 100 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (CO2: 105 g/km)
1,2 PureTech 130 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (CO2: 103 g/km) ή αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8 (CO2: 109 g/km)
1,2 PureTech 155 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8, μόνο στην έκδοση GT (CO2: 113 g/km) .
Σε ότι αφορά στις εκδόσεις diesel, υπάρχει ο 4κύλινδρος κινητήρας BlueHDi 1.5 λίτρων:
1,5 BlueHDi 100 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (CO2: 96 g/km) ,
1,5 BlueHDi 130 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8 (CO2: 100 g/km).
Τέλος, διαθέσιμη είναι και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με μοτέρ 136 ίππων και 260 Nm ροπής άμεσα διαθέσιμη. Η μεγάλη ισχύς των 50 kWh της μπαταρίας χαρίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία της τάξεως των 310 χιλιομέτρων, σύμφωνα με το νέο πρότυπο WLTP. Η συγκεκριμένη μπαταρία καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ. για το 70% της ικανότητας φόρτισής της. Στο Peugeot e-2008 έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία στο χαρακτηριστικό αυτό, καθώς η οδική του συμπεριφορά δεν διαφοροποιείται καθόλου σε σχέση με τα βενζινοκίνητα ή τα μοντέλα diesel.
Στο παρακάτω βίντεο παρουσιάζουμε την ηλεκτρική έκδοση του γαλλικού μοντέλου.