Το Peugeot 3008 βρίσκεται στην κορυφή των μικρομεσαίων SUV στην Ευρωπαϊκή αγορά, γεγονός που επιβεβαιώνουν τα πάνω από 800.000 οχήματα που έχουν κατασκευαστεί από την ημέρα που λανσαρίστηκε το 2016. Σήμερα, η πλήρως ανανεωμένη εκδοχή του περιλαμβάνει όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες.
Μεταξύ άλλων, στο νέο 3008, το Peugeot i-Cockpit έχει αναβαθμιστεί, παρουσιάζοντας μία ακόμα πιο μοντέρνα εμφάνιση σε ένα μοντέλο στην κορυφή της γκάμας.
Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με την οθόνη των 12,3 ιντσών είναι εύκολα διαμορφώσιμος και περιλαμβάνει ψηφιακή τεχνολογία απεικόνισης που ονομάζεται «Normally Black», εξασφαλίζοντας κορυφαία ποιότητα και καλύτερη αναγνωσιμότητα των ενδείξεων, με ανώτερη χρωματική αντίθεση.
Η νέα οθόνη αφής των 10 ιντσών είναι υψηλής ανάλυσης και συνοδεύεται από επτά κομψούς διακόπτες τύπου «πλήκτρα πιάνου» («toggle switches»), που είναι ιδιαίτερα κομψοί και δίνουν τη δυνατότητα άμεσης πρόσβασης σε βασικές λειτουργίες άνεσης: ηχοσύστημα, κλιματισμός, 3D Connected σύστημα πλοήγησης με φωνητική αναγνώριση εντολών, παράμετροι λειτουργίας αυτοκινήτου, εφαρμογές smartphone και alarm.
Στο νέο 3008, τα νέας γενιάς συστήματα υποβοήθησης οδήγησης έρχονται να συμπληρώσουν τις πολλές ενσωματωμένες ευφυείς τεχνολογίες που διαθέτει ήδη το μοντέλο:
Σύστημα νυκτερινής ορατότητας (Night Vision), μοναδικό στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, αναγνωρίζει την παρουσία πεζών και ζώων στην πορεία του αυτοκινήτου τη νύχτα ή κατά την οδήγηση σε συνθήκες μειωμένης ορατότητας. Αυτό το σύστημα εξασφαλίζει τον εντοπισμό τους σε αποστάσεις 200-250 μέτρων, πέρα από την εμβέλεια των φώτων πορείας, και εμφανίζει την υπέρυθρη εικόνα τους στην ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού.
Adaptive («Ενεργό») Cruise Control με λειτουργία Stop and Go (με αυτόματο κιβώτιο EAT8), με επιπλέον τη λειτουργία της αυτόματης επανεκκίνησης του αυτοκινήτου, εφόσον η διάρκεια της στάσης δεν ξεπεράσει τα 3 δευτερόλεπτα. Σε αντίθετη περίπτωση, η επανεκκίνηση πραγματοποιείται με ένα απλό πάτημα στο γκάζι ή άγγιγμα στο χειριστήριο αλλαγής ταχυτήτων (paddle) πίσω από το τιμόνι.
Ενεργή υποβοήθηση διατήρησης πορείας στα όρια της λωρίδας κυκλοφορίας (σε συνδυασμό με το Adaptive Cruise Control με Stop and Go). Το σύστημα επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει τη θέση του στη λωρίδα κυκλοφορίας και απαιτεί από τον οδηγό να διατηρεί πάντα τα χέρια του στο τιμόνι.
Τελευταίας γενιάς σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης (αναγνωρίζει πεζούς και ποδηλάτες, νύχτα και μέρα, από ταχύτητες που κυμαίνονται από 5 έως 140km/h, ανάλογα την έκδοση), με προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης.
Αναβαθμισμένη λειτουργία αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης (stop, απαγορευτικό, απαγόρευση προσπεράσματος).
Όπως είναι φυσικό, το νέο PEUGEOT 3008 προσφέρει πάντα μία πλήρη σειρά συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και ασφαλείας, που ανήκουν στο βασικό ή προαιρετικό εξοπλισμό, ανάλογα με την έκδοση:
Visiopark 1 με κάμερα οπισθοπορείας και απεικόνιση 180°.
Visiopark 2 με κάμερες εμπρός και πίσω και απεικόνιση 360°.
Park Assist, ενεργή υποβοήθηση πάρκινγκ για θέσεις σε σειρά ή παράλληλα.
Ενεργό σύστημα προειδοποίησης ακούσιας εκτροπής από τη λωρίδα (ή από τα όρια του δρόμου) με δυνατότητα διόρθωσης της πορείας.
Προειδοποίηση απόσπασης της προσοχής του οδηγού, όπου αναγνωρίζονται τα σημάδια κόπωσης κατά τη διάρκεια πολύωρης οδήγησης με ταχύτητα πάνω από 65χλμ./ώ. Το σύστημα αναλύει τη συμπεριφορά του οδηγού από τις κινήσεις στο τιμόνι.
Αναγνώριση πινακίδων ορίου ταχύτητας και σύσταση τήρησής τους.
Ενεργό σύστημα ελέγχου των τυφλών γωνιών (με διόρθωση της πορείας). Λειτουργία που ενεργοποιείται πάνω από τα 12χλμ./ώρα.
Advanced Grip Control, το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης με 4 επιλογές πρόσφυσης (Normal, χιόνι, Λάσπη, Άμμος) με ειδικά ελαστικά.
Υποβοήθηση κατάβασης (Hill Assist Descent Control - HADC). Βοηθά στη διατήρηση της πορείας και της επιλεγμένης κατεύθυνσης κατά την οδήγηση σε απότομες κατηφόρες.