Το SUV μοντέλο των Γάλλων κάνει ένα ακόμη ρεκόρ, καθώς η Peugeot ανακοίνωσε πως 1 εκατομμύριο 3008 έχουν περάσει από τη γραμμή παραγωγής.
H δεύτερη γενιά του 3008 άλλαξε την εικόνα της Peugeot, πριν από πέντε χρόνια, εγκαινιάζοντας ουσιαστικά μια νέα εποχή για τη γαλλική φίρμα. Σήμερα οι άνθρωποι της εταιρείας έχουν κάθε λόγο να πανηγυρίζουν καθώς το 3008 φιγουράρει στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων στις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές. Μάλιστα, μόλις χθες, η Peugeot ανακοίνωσε πως από τη γραμμή παραγωγής του μοντέλου στην πόλη Σοσό της Γαλλίας έχουν περάσει 1 εκατομμύριο μονάδες κάτι που αποδεικνύει τη μεγάλη του επιτυχία.
Όσον αφορά τις επιδόσεις του, να σημειώσουμε πως στην γαλλική αγορά ηγείται στην κατηγορία του, κάτι που ισχύει και για την ελληνική (2η θέση στα C-SUV), ενώ το 65% των συνολικών πωλήσεών του αφορούν την Ευρώπη. Σημειώστε, επίσης, πως το 80% των αγοραστών του 3008 επιλέγουν εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο και το 38% προτιμούν τις πλούσιες εκδόσεις εξοπλισμού.
Το νέο 3008 διατίθεται με κινητήρες εσωτερικής καύσης που επιτυγχάνουν χαμηλές εκπομπές CO2, από 129 g/km. Στα μοτέρ βενζίνης συναντούμε τον 3κύλινδρο 1,2 PureTech των 130 ίππων (με αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο) και τον ισχυρό 1.600άρη με τα 180 άλογα. Στον τομέα του ντίζελ, ο 1,5 BlueHDi αποδίδει 130 ίππους. Ενισχύοντας το τεχνολογικό υπόβαθρο του 3008, η Peugeot δίνει τη δυνατότητα επιλογής και ενός plug in υβριδικού συστήματος με ισχύ έως 300 άλογα.
Ως βάση χρησιμοποιείται ο 1,6 τούρμπο βενζινοκινητήρας του PSA Group και δύο ή ένας ηλεκτροκινητήρας. Στην περίπτωση της τετρακίνητης έκδοσης HYBRID4 300 e-EAT8, το μοτέρ εσωτερικής καύσης αποδίδει 200 άλογα, συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 300 ίππους. Ο ένας από τους ηλεκτροκινητήρες βρίσκεται στο μπροστινό μέρος σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8 που αποδίδει 110 ίππους και ο δεύτερος τοποθετημένος στον πίσω άξονα, με απόδοση 112 ίππων.
H συγκεκριμένη ισχυρότερη έκδοση του 3008 επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 5,9 δευτερόλεπτα, έχει τελική ταχύτητα στα 235 χλμ./ώρα, εκπέμπει 29 γρ./χλμ. CO2 με μέση κατανάλωση στα 1,3 λτ./100 χλμ. και μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 59 χιλιόμετρα. Για όσους επιλέξουν τη 2κίνητη εκδοχή του plug in υβριδικού 3008, η συνδυαστική ισχύς τοποθετείται στα 225 άλογα με την ύπαρξη τους ενός ηλεκτροκινητήρα να εξασφαλίζει εξίσου χαμηλούς ρύπους και κατανάλωση (30 γρ./χλμ. CO2, 1,3 λτ./100 χλμ., 56 χλμ. αυτονομία με ηλεκτρισμό, τελική ταχύτητα στα 225 χλμ./ώρα).