Το Peugeot 404 βρισκόταν πάνω σε ένα τρένο, κι ο πόλεμος είχε πια τελειώσει. Το τρένο διέσχιζε ερειπωμένα χωριά και καμμένες γαίες, προς ένα διαφορετικό κόσμο, ταξίδευε ιλλιγιωδώς, άφηνε στις άκρες των ραγών του, σκουριασμένα, τα απλοϊκά τετράτροχα του μεσοπολέμου, και τις μιλιταριστικές κατασκευές των εργοστασίων - που άρχισαν στο μεταξύ ξανά να παράγουν αυτοκίνητα.
Το αυτοκίνητο ήταν πια Coupe ή Cabriolet. Ό,τι άλλο έδειχνε άκαιρο, έμοιαζε να στραγγαλίζει τα συναισθήματα της εποχής. Και το 404 ήταν πάνω στο τρένο, σχεδιασμένο από τον Pininfarina, στα εξώφυλλα περιοδικών μόδας, γεννημένο από το μοντερνισμό, με γραμμές εκεί που υπήρχαν καμπύλες, με μεγάλες γυάλινες επιφάνειες. Για να φαίνεται, όσο καθαρά γινόταν, ο νέος κόσμος.
Ύστερα, ήταν το Peugeot 504, του 1968, στο τρένο της μεσαίας τάξης που γιγαντώνονταν, αποκτούσε παιδιά. Οικογενειακό ταξίδι, η νέα ζωή στο επόμενό της βήμα, κι ένα αυτοκίνητο που κατάφερε να μείνει στην παραγωγή για 36 χρόνια. Αυτό κι αν έφερε επιτυχία για το γαλλικό «λέοντα».
Διαβάστε όλο το story στο www.carandmotor.gr