Tα σημαντικότερα αγωνιστικά μοντέλα της Opel πήραν μέρος στο «Bodensee Klassik».
Η Opel έδωσε το ‘παρών’ με εμβληματικά αυτοκίνητα και διάσημους οδηγούς: το κοινό θαύμασε ιστορικά μοντέλα ράλι από τις δεκαετίες του 1970 και του 1980. Ανάμεσά τους, τα θρυλικά Opel Kadett B “Kulläng“, Commodore B GS/E, Kadett C GT/E από το 1978, και τα Ascona B 400, Corsa A Cup και Kadett E GSi. Τα πληρώματα των cockpit συμπλήρωσαν επίσης γνωστές προσωπικότητες: ο πρεσβευτής της μάρκας Opel και νικητής του Le Mans, Jockel Winkelhock, ολοκλήρωσε τα μοναδικά από απόψεως φυσικού κάλλους σκέλη του αγώνα, περνώντας από τις περιοχές Vorarlberg, Tyrol, Allgäu και Upper Swabia, όπως και ο τηλεοπτικός αστέρας και ηθοποιός Florian Bartholomäi.
Η αγωνιστική πορεία της Opel
Το 1966, η Opel παρουσίασε την έκδοση ράλλυ του Kadett. Στα τέλη της δεκαετίας του 1960 και στις αρχές τις δεκαετίας του 1970, το Kadett B ήταν το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο των αγώνων ράλλυ. Η Opel Motorsport έκανε ντεμπούτο ως εργοστασιακή ομάδα στο «Monte» το 1969 – πριν από 50 χρόνια. Ένα Kadett B 1900 κέρδισε στο Group 1.
Το 1973, το νεαρό ταλέντο της εποχής, Walter Röhrl, έλαβε μέρος στο Monte Carlo Rally για πρώτη φορά με ένα Irmscher Commodore B GS/E. Μόλις ένα χρόνο αργότερα, με συνοδηγό τον Jochen Berger, ο Röhrl κατέκτησε τον τίτλου του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Rally με ένα Ascona A.
Το 1975 κέρδισαν τον πρώτο τους αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στο Ράλλυ Ακρόπολις με το ίδιο αυτοκίνητο. Το 1979, οι Jochi Kleint και Gunter Wanger έγιναν Ευρωπαίοι Πρωταθλητές Ράλλυ. Το αυτοκίνητό τους ήταν ένα Ascona B με 186 ίππους, πάνω στο οποίο εξελίχθηκε το Ascona 400.
Το 1982, ο Walter Röhrl κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με συνοδηγό τον Christian Geistdörfer στο cockpit ενός Opel Ascona B 400.