Με την Opel να κατασκευάζει περίπου 4,13 εκατομμύρια μονάδες το διάστημα μεταξύ 1991 και 1997, το Astra F είναι Νο. 1 σε πωλήσεις για τη μάρκα μέχρι σήμερα.
Οι πελάτες μπορούσαν να επιλέξουν από πέντε βενζινοκινητήρες και έναν diesel, οι τετρακύλινδρες μονάδες διέθεταν όλες προηγμένο σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων. Ενώ οι βενζινοκινητήρες 1.4, 1.6, 1.8 και 2.0 L είναι εφοδιασμένοι με τριοδικό καταλυτικό μετατροπέα, ο 1.7L διέθετε ένα νέο, οξειδωτικό καταλύτη. Οι πρώτες εκδόσεις που παραδόθηκαν στα καταστήματα διανομέων τον Οκτώβριο του 1991 ήταν το πεντάθυρο hatchback, το πεντάθυρο station wagon και το σπορ Astra GSi. Τα οχήματα αυτά καταχωρήθηκαν φέτος ως ιστορικά αυτοκίνητα. Διαθέσιμο αποκλειστικά σε τρίθυρο “hot-hatch”, το κορυφαίο της γκάμας GSi προσφερόταν με δίλιτρους κινητήρες 115 hp ή 150 hp, ο δεύτερος με 16 βαλβίδες και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους. Το τετράθυρο notchback έφτασε την άνοιξη του 1992, και μετά από ένα χρόνο ακολούθησε το Astra cabrio, δημιουργία του Ιταλού καροσερίστα Bertone.
Το υψηλό πρότυπο του πακέτου ασφαλείας του Astra F σηματοδότησε ένα σημαντικό βήμα προόδου στη συμπαγή κατηγορία. Το Opel Safety System περιελάμβανε, μεταξύ άλλων, δύο ατσάλινες μπάρες στις πόρτες για προστασία από πλευρική σύγκρουση, πλαίσια αντιβύθισης ενσωματωμένα στα καθίσματα και προεντατήρες εμπρός ζωνών ασφαλείας που απέτρεπαν την προς τα εμπρός κίνηση του σώματος του επιβάτη σε περίπτωση σφοδρής εμπρόσθιας σύγκρουσης. Η παθητική ασφάλεια αυξήθηκε περαιτέρω το 1994, όταν η Opel κατέστησε στάνταρ εξοπλισμό τους “full-size” αερόσακους για τον οδηγό και το συνοδηγό.
Το Astra F χρησιμοποιήθηκε επίσης ως πλατφόρμα καινοτομίας για εναλλακτικά συστήματα. Το πλήρως ηλεκτρικό “Astra Impuls III” έδειξε την αποτελεσματικότητά του κατά τη διάρκεια δοκιμής μεγάλης κλίμακας στο νησί της Βαλτικής Θάλασσας Rügen. Δέκα πρωτότυπα κάλυψαν συνολική απόσταση 350.000 km το διάστημα μεταξύ 1993 και 1997. Πέντε οχήματα ήταν εφοδιασμένα με μία μπαταρία νικελίου-καδμίου 45 kW, και τα υπόλοιπα πέντε με μπαταρία νατρίου/νικελίου-χλωρίου 42 kW. Το Astra Impuls III είχε τελική ταχύτητα 120 km/h και μέγιστη αυτονομία 160 km. Η Opel επέκτεινε την έρευνά της στα εναλλακτικά καύσιμα το 1996 με μία περιορισμένη παρτίδα οχημάτων Astra station wagon που λειτουργούσαν με φιλικό προς το περιβάλλον, συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG). Επιλεγμένες εταιρείες κοινής ωφέλειας, τοπικές αρχές και διαχειριστές στόλων δοκίμασαν τα 500 αυτοκίνητα με χρήση καυσίμου CNG σε καθημερινές συνθήκες.
Το Astra F είναι το Opel με τις περισσότερες πωλήσεις της μάρκας μέχρι τώρα.