Η Mercedes-AMG εξελίσσει τη νέα γενιά μηχανικών συνόλων που θα δούμε στα μελλοντικά σπορ μοντέλα της φίρμας.
Ακολουθώντας το πνεύμα της «εξηλεκτρισμένης» περιόδου που διανύουμε και δανειζόμενη το «know-how» από την εμπλοκή της στη Formula 1, η Mercedes-AMG ανακοίνωσε τις λεπτομέρειες σχετικά με τα μελλοντικά μοτέρ που θα δούμε κάτω από το καπό των κορυφαίων μοντέλων της.
Έτσι, με βάση τη στρατηγική «E Performance», οι Γερμανοί θα κατασκευάσουν δύο νέα plug inυβριδικά μοτέρ κάτω από το brand της Mercedes-AMG. Η πρώτη επιλογή θα αφορά ένα 2λιτρο μοτέρ βενζίνης και η δεύτερη έναν 4λιτρο V8 κινητήρα. Η ύπαρξη ηλεκτρικού μοτέρ και στις δύο περιπτώσεις θα συμβάλει στην εντυπωσιακή αύξηση της ιπποδύναμης και φυσικά στη μείωση των ρύπων και της κατανάλωσης, αφού θα υπάρχει η δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια (και οι δύο κινητήρες θα συνδυάζονται με 9άρι αυτόματο κιβώτιο, τετρακίνηση και ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό).
Ανάλογα με το θερμικό μοτέρ, ο ηλεκτροκινητήρας θα μπορεί να δώσει ισχύ έως και 200 άλογα με ροπή που θα μπορεί να αγγίξει τα 320 Nm για δέκα δευτερόλεπτα, ενώ σε νορμάλ συνθήκες η απόδοσή του θα βρίσκεται στους 95 ίππους. Σε ταχύτητες από 140 χλμ./ώρα και πάνω, όταν οδηγός απαιτήσει φουλ επιτάχυνση, ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να φτάσει τις 13.500 σ.α.λ. χρησιμοποιώντας ένα δικό του κιβώτιο μετάδοσης δύο ταχυτήτων. Η μπαταρία των 6,1 kWh χρησιμοποιεί ένα προηγμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, με καταβολές από την F1, προκειμένου να διαχειρίζεται με το βέλτιστο τρόπο την ενέργεια κάτω από όλες τις συνθήκες. Στην ισχυρότερη εκδοχή, δηλαδή εκείνη του 4λιτρου V8 μοτέρ που θα εφοδιάσει τα μεγαλύτερα μοντέλα της Mercedes-AMG, η συνδυαστική ισχύς θα ξεπερνά τους 800 ίππους και τα 1.000 Nm ροπής. Οι Γερμανοί υπόσχονται επιτάχυνση 0-100 σε χρόνο κάτω των 3,0 δευτερολέπτων, με την ύπαρξη ηλεκτρικού τούρμπο να εξαλείφει την υστέρηση απόκρισης του γκαζιού.
Σε ό,τι αφορά στο νέο plug in υβριδικό 2λιτρο μηχανικό σύνολο, αυτό θα έχει συνδυαστική ισχύ 450 ίππων και θα εξοπλίσει μοντέλα όπως η Α-Class και η νέα C-Class. Σε όλες τις περιπτώσεις, η φόρτιση της μπαταρίας θα μπορεί να γίνει και μέσω πρίζας, εξασφαλίζοντας μια μικρή αυτονομία κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.