Το αυτοκίνητο δεν είναι ένα φθηνό «αγαθό» και για να πετύχει τον εμπορικό του στόχο θα πρέπει να υποστηριχθεί από αντίστοιχου κόστους διαφήμιση.
Το κόστος της διαφήμισης βέβαια είναι πολυσύνθετο, μιας και πέρα από το «μεταλλικό μοντέλο» και το κατάλληλο ανθρώπινο στοιχείο, θα πρέπει να συνοδεύεται και από ένα ευφάνταστο σενάριο που θα «περνάει το μήνυμα» που θέλει και θα χαράσσετε στη μνήμη των καταναλωτών.
Διαβάστε περισσότερα στο carandmotor.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο