Μετά τα DS 7 CROSSBACK, DS 3 CROSSBACK και DS 9, το νέο DS 4 αποτελεί το 4ο μοντέλο της γκάμας.
Mε 275 χιλιόμετρα αυτονομία το Citroen e-Berlingo Van
Στην ελληνική αγορά το νέο Citroen C4 C-Cross [τιμές]
Όπως είναι αναμενόμενο, το σχεδιαστικό τμήμα της DS έχει υιοθετήσει μια σειρά από στοιχεία, με στόχο να δημιουργήσει ένα ελκυστικό αμάξωμα. Οι πολύ λεπτοί προβολείς διαθέτουν το σύστημα DS MATRIX LED VISION που συνδυάζει matrix και κατευθυντικό φωτισμό. Συμπληρώνονται με φώτα ημέρας που αποτελούνται από δύο γραμμές LED και στις δύο πλευρές (98 LED συνολικά). Ανάλογα με την έκδοση, αυτό αποτελείται από δύο μέρη με μοτίβα-διαμάντια, σε διαφορετικά μεγέθη, που ξεχωρίζουν στην τρισδιάστατη μάσκα. Στο πίσω μέρος, η οροφή φτάνει πολύ χαμηλά σε ένα απότομα κεκλιμένο πίσω παράθυρο με εκτύπωση σμάλτου.
Παράλληλα, τα πίσω φτερά αποκαλύπτουν μια μυώδη εμφάνιση με καμπύλες και αιχμηρές άκρες στο αμάξωμα με έμφαση στο C pillar, το οποίο έχει γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα με το λογότυπο της DS Automobiles.
H DS εμπλουτίζει την γκάμα του νέου της μοντέλου με μια επιπλέον έκδοση, την CROSS, η οποία διαθέτει SUV χαρακτηριστικά. Ως αποκλειστική επιλογή για τη συγκεκριμένη έκδοση, το DS 4 CROSS διαθέτει Advanced Traction Control για βελτιωμένη πρόσφυση με λειτουργία για κίνηση σε σαθρό έδαφος, σε χιόνι και λάσπη, καθώς και Hill Assist Descent Control για αποτελεσματικό έλεγχο του αυτοκινήτου κατά την κίνησή του σε έντονη κατωφέρεια.
Η πιο δυναμική πρόταση της γκάμας του μοντέλου είναι η DS 4 PERFORMANCE LINE, που έχει εξωτερικές λεπτομέρειες σε μαύρο χρώμα με μαύρο πακέτο (DS WINGS, λωρίδα μεταξύ των πίσω φώτων, γρίλια και πλαϊνά προστατευτικά) και ιδιαίτερης σχεδίασης τροχούς σε μαύρο φινίρισμα ελαφρού κράματος. Αντίστοιχα ξεχωριστό είναι και το εσωτερικό της έκδοσης.
Όπως αναφέρει η εταιρεία, το DS4 θα χαρακτηρίζεται επίσης για το πλήρως ψηφιοποιημένο, κομψό και εργονομικό εσωτερικό του. Πιο λεπτομερώς, έχει υιοθετηθεί μια νέα τεχνοτροπία όσον αφορά τη διάταξη των χειριστηρίων και των διακοπτών που βρίσκονται ομαδοποιημένα σε τρεις ζώνες επαφής για λόγους απλοποίησης και εργονομίας.
Το ταμπλό διακρίνεται για την ποιοτική κατασκευή, με τους αεραγωγούς να είναι αόρατοι, ενώ ενσωματώνονται δύο ευκρινείς και με εντυπωσιακά γραφικά οθόνες -για τον πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων. Παράλληλα, στην καμπίνα η premium εικόνα είναι εμφανής, με διαφορετικούς τύπους δέρματος και Alcantara, ανθρακονημάτινα τμήματα, ξύλο και νέα υλικά επένδυσης (η χωρητικότητα του πορτπαγκάζ αντιστοιχεί σε 430 λίτρα).
Με βάση μια σημαντική εξέλιξη της πλατφόρμας EMP2 με 70% νέα ή αποκλειστικά εξαρτήματα, το DS 4 προσφέρει υβριδική τεχνολογία plug-in από την πρώτη στιγμή της κυκλοφορίας του (με 225 ίππους και δυνατότητα κίνησης με μηδενικούς ρύπους στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία για περισσότερα από 50 χιλιόμετρα στον συνδυασμένο κύκλο WLTP). Σε αυτή την περίπτωση, ένας υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας 180 ίππων συνδυάζεται με ηλεκτρικό κινητήρα 110 ίππων και το κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8, για συνδυαστική απόδοση ισχύος 225 ίππων.
Τροφοδοτείται από μια πιο αποδοτική μπαταρία με νέες, πιο συμπαγείς και μεγαλύτερες σε χωρητικότητα κυψέλες που βρίσκονται πίσω από τη ζώνη παραμόρφωσης σε περίπτωση ατυχήματος, που προσφέρει αυτονομία άνω των 50 χιλιομέτρων σε λειτουργία μηδενικών εκπομπών (συνδυασμένος κύκλος WLTP). Οι εκδόσεις PureTech 130, 180 και 225 ίππων, καθώς και μια έκδοση 130 ίππων Diesel BlueHDi θα προσφέρονται ταυτόχρονα. Όλα αυτά τα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα μόνο με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Το DS 4 θα κυκλοφορήσει στη χώρα μας το τελευταίο τρίμηνο του 2021.