Tο SUV της Renault εκτός από καινούριους κινητήρες βενζίνης, εφοδιάζεται και με νέες μονάδες πετρελαίου που προσφέρουν μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.
Megane eVision: Η μελλοντική σχεδιαστική φιλοσοφία της Renault
Renault: Πόσα ηλεκτρικά οχήματα έχει πουλήσει στην Ευρώπη;
Tι κατανάλωση έχουν τα Renault Clio & Captur με υγραέριο;
Συγκεκριμένα, το νέο Renault Kadjar επωφελείται από σύγχρονους κινητήρες diesel με σύστημα επιλεκτικού καταλυτικού περιορισμού (SCR), που θεωρείται ο πιο αποτελεσματικός τρόπος περιορισμού των οξειδίων του αζώτου (NOx). Αξίζει να σημειωθεί ότι με αυτή την τεχνολογία περιορίζονται οι ρύποι, χωρίς συμβιβασμούς στην ισχύ. Οι νέοι κινητήρες diesel του νέου Kadjar έρχονται με το διακριτικό «Blue dCi».
Ο κινητήρας Blue dCi 115, των 1.461 κ.εκ. αποδίδει 5 ίππους και 10 Nm (260 Nm) περισσότερη ροπή από τον αντίστοιχο κινητήρα προηγούμενης γενιάς, ενώ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων. Ο υπερ-σύγχρονος diesel κινητήρας χαρίζει δυνατές επιδόσεις στο δημοφιλές SUV, με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 189 χιλιόμετρα/ώρα, ενώ το 0-100 χιλιόμετρα/ώρα δεν παίρνει πάνω από 11,7 δευτερόλεπτα. Παράλληλα, ο εν λόγω κινητήρας εξασφαλίζει εξαιρετικά περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά, με τους ρύπους CO2 στα 112 γρ./χιλιόμετρο, την κατανάλωση εκτός πόλης να περιορίζεται στα 3,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα και στο μικτό κύκλο στα 4,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα. (NEDC BT).
Όσο για τον κινητήρα Blue dCi 150, των 1.749 κ.εκ. αποτελεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Με ισχύ αυξημένη κατά 20 ίππους από το μοτέρ που αντικαθιστά, και κορυφαία ροπή 340 Nm, είναι σχεδιασμένος για εξαιρετική απόδοση. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και τετρακίνηση.