Τέλος για το «κατσαριδάκι»: Ο τελευταίος «σκαραβαίος» βγήκε από το εργοστάσιο της Volkswagen [εικόνες] - iefimerida.gr

Τέλος για το «κατσαριδάκι»: Ο τελευταίος «σκαραβαίος» βγήκε από το εργοστάσιο της Volkswagen [εικόνες]

Ο τελευταίος «σκαραβαίος» της Volkswagen
Το τελευταίο Beetle (σκαραβαίος) βγήκε από το Volkswagen στο Μεξικό -Φωτογραφία:AP Photo/Fernando Llano
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το τελευταίο «κατσαριδάκι» ή «σκαραβαίος» της Volkswagen βγήκε την Τετάρτη από το εργοστάσιο της εταιρείας στην Πουέμπλα του Μεξικού, ρίχνοντας έτσι τους τίτλους τέλους σε ένα θρυλικό όχημα που σημάδεψε την ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Υπό τους ήχους μιας μπάντας μαριάτσι, ο τελευταίος "σκαραβαίος" ή "σκαθάρι", όπως ήταν τα άλλα παρατσούκλια του, κάλυψε μερικά μέτρα, καταχειροκροτούμενο από τους εργάτες και ενώ όλες οι κάμερες είχαν στραφεί επάνω του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Υπό τους ήχους μιας μπάντας μαριάτσι, ο τελευταίος "σκαραβαίος" ή "σκαθάρι", όπως ήταν τα άλλα παρατσούκλια του, κάλυψε μερικά μέτρα,
Υπό τους ήχους μιας μπάντας μαριάτσι, ο τελευταίος "σκαραβαίος" ή "σκαθάρι", όπως ήταν τα άλλα παρατσούκλια του, κάλυψε μερικά μέτρα, -Φωτογραφία: AP Photo/Fernando Llano

Στο εργοστάσιο της Πουέμπλα έχουν παραχθεί από το 1997 περισσότερα από 1,7 εκατομμύρια "νέα κατσαριδάκια".

Στο εργοστάσιο της Πουέμπλα έχουν παραχθεί από το 1997 περισσότερα από 1,7 εκατομμύρια "νέα κατσαριδάκια".
Στο εργοστάσιο της Πουέμπλα έχουν παραχθεί από το 1997 περισσότερα από 1,7 εκατομμύρια "νέα κατσαριδάκια" -AP Photo/Fernando Llano

"Σ' ευχαριστούμε, Σκαραβαίε", έγραφαν στα μπλουζάκι τους οι εργαζόμενοι που συναρμολόγησαν το τελευταίο όχημα της Final Edition, σε χρώμα μπλε ελεκτρίκ, μέσα σε επτά ώρες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
"Σ' ευχαριστούμε, Σκαραβαίε", έγραφαν στα μπλουζάκι τους οι εργαζόμενοι που συναρμολόγησαν το τελευταίο όχημα
"Σ' ευχαριστούμε, Σκαραβαίε", έγραφαν στα μπλουζάκι τους οι εργαζόμενοι που συναρμολόγησαν το τελευταίο όχημα -Φωτογραφία: AP Photo/Fernando Llano

Τα τελευταία 65 "κατσαριδάκια" της ιστορίας είναι αριθμημένα, από το 1 μέχρι το 65, για να τιμηθούν τα 65 χρόνια παρουσίας της Volkswagen στο Μεξικό. Θα πουληθούν αποκλειστικά μέσω του διαδικτύου, στην τιμή των 21.000 δολαρίων (περίπου 18.500 ευρώ).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτή η "τελική εκδοχή" πάντως δεν έχει τίποτα το κοινό με τον πρόγονό του, το "αυτοκίνητο του λαού" που εμπνεύστηκε προπολεμικά ο Αδόλφος Χίτλερ και γέννησε η ιδιοφυία του Φερντινάντ Πόρσε.

Ο Χίτλερ μιλά στις 26 Μαΐου 1938 στα εγκαίνια του εργοστασίου Volkswagen στην Κάτω Σαξωνία
Ο Χίτλερ μιλά στις 26 Μαΐου 1938 στα εγκαίνια του εργοστασίου Volkswagen στην Κάτω Σαξωνία -AP Photo

Η παραγωγή του είχε ξεκινήσει στα τέλη της δεκαετίας του 1930 και σταμάτησε το 2003.

Ο «σκαραβαίος» του '60 και του '70 ήταν σύμβολο για «Ειρήνη και Αγάπη»
Ο «σκαραβαίος» του '60 και του '70 ήταν σύμβολο για «Ειρήνη και Αγάπη» -Φωτογραφία: AP Photo
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν έχει επίσης καμία σχέση με το όχημα που προτιμούσαν οι νέοι τις δεκαετίες του 1960 και '70, το οποίο ενσάρκωνε τη δίψα της γενιάς εκείνη για "Ειρήνη και Αγάπη" και το οποίο συχνά ήταν πολύχρωμο, καλυμμένο με σχέδια και αμέτρητα λουλούδια.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ