Το όνομα «CB» των μοντέλων μοτοσυκλετών της Honda χρονολογείται από τη δεκαετία του ’60, με ξεκίνημα κάποια μικρών και μονοκύλινδρα δίτροχα και κορύφωση με την Honda CB750-4 του 1969.
Το CB-F Concept, ακολουθεί το ίδιο concept με το αρχικό CB750-4, μία «γυμνή» sport μοτοσυκλέτα με τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα, που αποτίνει φόρο τιμής στο CB900F στις αρχές της δεκαετίας του 1980.
![](/sites/default/files/styles/in_article/public/inline-images/Honda1%20%28Custom%29.jpg?itok=Cik_GR-4)
Το μοτέρ των 998 κ.εκ., είναι υγρόψυκτο, είναι αυτό που χρησιμοποιεί το Honda CB1000R. Αν και δεν έχουν δημοσιευτεί ακόμη τα τεχνικά στοιχεία για το CB-F Concept, υποθέτουμε πως θα έχει και εδώ την ίδια απόδοση ( των 143 ίππων), σε συνδυασμό με ένα κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων. Το διακριτικό στοιχείο για το CB-F Concept είναι το μονόμπρατσο ψαλίδι swingarm Pro-Arm, το οποίο έγινε γνωστό από την αγωνιστική RC, της Honda Racing και στη συνέχεια από τα μοντέλα της σειράς VF.Το CB-F Concept ακολουθεί τις γραμμές των CB900F, CB1100F και CB750F, που ήταν βαμμένες σε ματ ασημί χρώμα με μπλε ρίγες της δεκαετίας του ’80.
Η ανάρτηση, ήταν ένα από τα αδύνατα σημεία του CB900F, έχει αναβαθμιστεί με «ανάποδο πιρούνι» και βελτιωμένα φρένα.
![](/sites/default/files/styles/in_article/public/inline-images/Honda%20%28Custom%29.jpg?itok=w12sDEfG)
Ο ρυθμιστής της ανάρτησης ακολουθεί την ρετρό στήριξη (εκτός αμορτισέρ) και είναι πιθανόν να εγκατασταθεί στο πίσω άκρο της μοτοσυκλέτας.
Δεδομένου ότι το CB-F εξακολουθεί να είναι σχεδιαστικό concept, η εμφάνισή του είναι πιθανόν να αλλάξει. Βέβαια ακολουθώντας την τάση της Honda να βάζει ρετρό μοντέλα στην παραγωγή, όπως το CB1100RS και το Neo Sports Cafe, ελπίζουμε πως το CB-F που θα κυκλοφορήσει δεν θα αλλάξει πολύ.