Το όνομα «CB» των μοντέλων μοτοσυκλετών της Honda χρονολογείται από τη δεκαετία του ’60, με ξεκίνημα κάποια μικρών και μονοκύλινδρα δίτροχα και κορύφωση με την Honda CB750-4 του 1969.
Το CB-F Concept, ακολουθεί το ίδιο concept με το αρχικό CB750-4, μία «γυμνή» sport μοτοσυκλέτα με τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα, που αποτίνει φόρο τιμής στο CB900F στις αρχές της δεκαετίας του 1980.
Το μοτέρ των 998 κ.εκ., είναι υγρόψυκτο, είναι αυτό που χρησιμοποιεί το Honda CB1000R. Αν και δεν έχουν δημοσιευτεί ακόμη τα τεχνικά στοιχεία για το CB-F Concept, υποθέτουμε πως θα έχει και εδώ την ίδια απόδοση ( των 143 ίππων), σε συνδυασμό με ένα κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων. Το διακριτικό στοιχείο για το CB-F Concept είναι το μονόμπρατσο ψαλίδι swingarm Pro-Arm, το οποίο έγινε γνωστό από την αγωνιστική RC, της Honda Racing και στη συνέχεια από τα μοντέλα της σειράς VF.Το CB-F Concept ακολουθεί τις γραμμές των CB900F, CB1100F και CB750F, που ήταν βαμμένες σε ματ ασημί χρώμα με μπλε ρίγες της δεκαετίας του ’80.
Η ανάρτηση, ήταν ένα από τα αδύνατα σημεία του CB900F, έχει αναβαθμιστεί με «ανάποδο πιρούνι» και βελτιωμένα φρένα.
Ο ρυθμιστής της ανάρτησης ακολουθεί την ρετρό στήριξη (εκτός αμορτισέρ) και είναι πιθανόν να εγκατασταθεί στο πίσω άκρο της μοτοσυκλέτας.
Δεδομένου ότι το CB-F εξακολουθεί να είναι σχεδιαστικό concept, η εμφάνισή του είναι πιθανόν να αλλάξει. Βέβαια ακολουθώντας την τάση της Honda να βάζει ρετρό μοντέλα στην παραγωγή, όπως το CB1100RS και το Neo Sports Cafe, ελπίζουμε πως το CB-F που θα κυκλοφορήσει δεν θα αλλάξει πολύ.