Nissan: Τι σχέση έχει το ηλεκτρικό Leaf με το θηριώδες GT-R; - iefimerida.gr

Nissan: Τι σχέση έχει το ηλεκτρικό Leaf με το θηριώδες GT-R;

Nissan: Τι σχέση έχει το ηλεκτρικό Leaf με το θηριώδες GT-R;
Nissan: Τι σχέση έχει το ηλεκτρικό Leaf με το θηριώδες GT-R;
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σύμφωνα με τη Nissan, o μηχανικός του GT-R που «χαρίζει» επιδόσεις και στα ηλεκτροκίνητα οχήματα της ιαπωνικής φίρμας.

Ως ένας από τους αρχιμηχανικούς κινητήρων της Nissan, ο Naoki Nakada, ήταν υπεύθυνος για την ανάπτυξη ορισμένων από τους πιο εμβληματικούς κινητήρες της μάρκας, συμπεριλαμβανομένου του κινητήρα VR38DETT που προσφέρει “απλόχερα” τις επιδόσεις του στο R35 GT-R. Ωστόσο, δεν είναι μόνο ο βρυχηθμός των κινητήρων εσωτερικής καύσης με πατημένο το γκάζι που συναρπάζει τον Nakada. Είναι ο ίδιος μηχανικός που ανέπτυξε και τον ήσυχο κινητήρα για το ηλεκτρικό LEAF της Nissan, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα μαζικής παραγωγής στον κόσμο. Έχοντας εργαστεί και στα δύο άκρα του φάσματος, το επόμενο έργο του ήταν να συνδυάσει τα καλύτερα στοιχεία από τους δύο κινητήρες: την ταχύτητα και τη δύναμη ενός σπορ αυτοκινήτου και την στιγμιαία ροπή ενός EV, καλωσορίζοντας με αυτό τον τρόπο την τεχνολογία e-POWER της Nissan.Μετά την ανάπτυξη του ηλεκτρικού κινητήρα για το Nissan LEAF, o Nakada ήταν αποφασισμένος να φέρει την εμπειρία του GT-R στην επόμενη γενιά ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Η μετάβαση από την παραδοσιακή στην πλήρως ηλεκτρική κινητικότητα, δεν θα συμβεί εν μία νυκτί. Ορισμένοι έχουν δισταγμούς ως προς την απόκτηση ενός EV, που έχουν να κάνουν με την χιλιομετρική εμβέλεια με μία μόνο φόρτιση, τις τοπικές και περιφερειακές υποδομές φόρτισης και το κόστος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έχοντας συνειδητοποιήσει τα παραπάνω, ο Nakada ξεκίνησε να διασκεδάσει τις ανησυχίες των υποψήφιων αγοραστών, αναπτύσσοντας ένα ηλεκτροκίνητο σύστημα κίνησης που συνδυάζει τις συναρπαστικές επιδόσεις ενός ηλεκτροκινητήρα με την ευκολία που απορρέει από την χρήση ενός παραδοσιακού κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE). Όπως μας εξηγούν οι Ιάπωνες, το Nissan e-POWER διαφέρει από τα τυπικά υβριδικά συστήματα, καθώς απλοποιεί τη λειτουργία του κινητήριου συνόλου, με τον ηλεκτροκινητήρα υψηλής απόδοσης να παρέχει αποκλειστικά ισχύ στους τροχούς.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου που τροφοδοτεί τον ηλεκτρικό κινητήρα, επαναφορτίζεται από έναν εξαιρετικά αποδοτικό, ενσωματωμένο κινητήρα εσωτερικής καύσης που λειτουργεί ως γεννήτρια ισχύος. Για τους οδηγούς, το e-POWER προσφέρει μια απρόσκοπτη εμπειρία ισχυρής επιτάχυνσης, παρόμοια με αυτή ενός EV, χωρίς την ανησυχία της φόρτισης. Αυτός ο τρόπος λειτουργίας, καθιστά την ηλεκτρική κινητικότητα διαθέσιμη σε πολλούς περισσότερους οδηγούς από ποτέ. Η αποδοτικότητα της κατανάλωσης καυσίμου βρίσκεται επίσης στον πυρήνα του συστήματος e-POWER της Nissan, με τον κινητήρα να λειτουργεί με βελτιστοποιημένη ταχύτητα για την επαναφόρτιση της μπαταρίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο κινητήρας ενεργοποιείται κυρίως σε υψηλές ταχύτητες κύλισης ή σε ανώμαλο δρόμο, όταν ο ήχος του κινητήρα μπορεί να καλυφθεί από τον θόρυβο του δρόμου. Η Nissan λάνσαρε για πρώτη το e-POWER με το μοντέλο Note για την αγορά της Ιαπωνίας το 2016, ακολουθώντας στη συνέχεια το Serena e-POWER.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ NISSAN ηλεκτρικό αυτοκίνητο Leaf GT-R
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ