Nissan: Οι μπαταρίες του Leaf δίνουν ενέργεια στα αυτοματοποιημένα οχήματα - iefimerida.gr

Nissan: Οι μπαταρίες του Leaf δίνουν ενέργεια στα αυτοματοποιημένα οχήματα

 Nissan: Οι μπαταρίες του Leaf δίνουν ενέργεια στα αυτοματοποιημένα οχήματα
Nissan: Οι μπαταρίες του Leaf δίνουν ενέργεια στα αυτοματοποιημένα οχήματα
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Με μεγαλύτερη διάρκεια και γρηγορότερη φόρτιση, τα αυτοματοποιημένα οχήματα – μηχανές της Nissan που υποστηρίζουν τους εργαζόμενους στα εργοστάσιά της, εξελίσσονται χάρη στο δεύτερο κύκλο ζωής των μπαταριών Nissan LEAF.

Τα αυτοματοποιημένα καθοδηγούμενα οχήματα, γνωστά ως AGVs, παραδίδουν ανταλλακτικά στους εργαζόμενους σε ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων. Φανταστείτε τα AGVs ως ρομποτικούς μεταφορείς αλληλογραφίας, που κινούνται γύρω από μαγνητικές «ράγες» που παρέχουν τα απαραίτητα ανταλλακτικά κατά την κατασκευή των αυτοκινήτων. Αυτό σημαίνει ότι ένας εργαζόμενος δεν χάνει χρόνο αναζητώντας ένα ανταλλακτικό και μπορεί να παραμείνει επικεντρωμένος στη δουλειά του. Η εξοικονόμηση χρόνου αυξάνει την αποδοτικότητα ενός εργοστασίου. Τα εργοστάσια αυτοκινήτων είναι πολυσύχναστα μέρη και τα AGVs έχουν γίνει απαραίτητα. Στο εργοστάσιο της Nissan στην Oppama, νότια του Τόκιο, υπάρχουν περισσότερα από 700 AGVs. Με έναν πρόχειρο απολογισμό στα εργοστάσια αυτοκινήτων της Nissan σε όλο τον κόσμο, είναι καταμετρημένα περισσότερα από 4.000 AGVs που ρίχνονται στη “μάχη” της κατασκευής οχημάτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Nissan εξερεύνησε νέους τρόπους για να επαναχρησιμοποιήσει τις μπαταρίες του Nissan LEAF, του ηλεκτρικού οχήματος μαζικής παραγωγής που ηγήθηκε του ταξιδιού της εταιρείας προς τις μηδενικές εκπομπές, από το 2010. Και κάπως έτσι προέκυψε η συνεργασία με τα AGVs. Η πρώτη γενιά του LEAF ήταν εξοπλισμένη με μπαταρία 24 κιλοβατώρων. Αυτά τα πακέτα ιόντων λιθίου κατασκευάστηκαν συνδυάζοντας 48 συστοιχίες. Πριν από περίπου οκτώ χρόνια, οι μηχανικοί της Nissan βρήκαν έναν τρόπο να πάρουν τρεις από αυτές τις συστοιχίες, να τις επανασυσκευάσουν και να τις τοποθετήσουν σε ένα AGV. Πέρυσι πήγαν αυτήν την ιδέα σε νέο επίπεδο, χρησιμοποιώντας επαναχρησιμοποιούμενες συστοιχίες μπαταρίας, αντί για νέες, προκειμένου να τροφοδοτήσουν τα AGVs. Η Nissan, μαζί με την 4R Energy, υπήρξε πρωτοπόρος στο να δίνει μια νέα ζωή στις μπαταρίες από ηλεκτρικά οχήματα, μέσω της τροφοδοσίας των AGVs της, επειδή δεν ήταν πλέον αρκετά ισχυρές για να κινήσουν ένα αυτοκίνητο, αλλά ήταν ιδανικές για μια μηχανή που κινείται γύρω από το εργοστάσιο. Αυτό καθιστά την ηλεκτροκίνηση μια ακόμη πιο βιώσιμη πρόταση.

Τα AGVs με μπαταρίες ιόντων λιθίου, νέες ή επανατοποθετημένες, φορτίζονται γρηγορότερα. Επιπλέον, οι εργαζόμενοι δεν χρειάζεται πλέον να βγάλουν τις μπαταρίες για να τις συνδέσουν. Τα AGVs σταματούν απλά στιγμιαία στο σταθμό φόρτισης κατά μήκος της διαδρομής τους και αυξάνουν την ισχύ τους σταδιακά σε κάθε διέλευση. Αυτός ο αυτοματισμός εξοικονομεί πολύ χρόνο.
Παράλληλα, οι επανατοποθετημένες μπαταρίες LEAF διαρκούν πολύ περισσότερο. Ενώ οι μπαταρίες μολύβδου-οξέος αντικαθίστανται συνήθως κάθε ένα με δύο χρόνια, οι επανατοποθετημένες μπαταρίες LEAF αναμένεται να διαρκέσουν επτά έως οκτώ χρόνια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ