Για να τιμήσει την 50ή επέτειο από την νίκης της στο Ράλι της Ανατολικής Αφρικής με το εμβληματικό 240Z, η Nissan έδωσε στη δημοσιότητα σκίτσα που δείχνουν πώς θα έμοιαζε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο ράλι της μάρκας, με βάση το JUKE.
Το JUKE παραγωγής είναι το φυσικό σημείο εκκίνησης για το σχεδιασμό του JUKE Rally Tribute Concept, χάρη στην στιβαρή και ανυψωμένη στάση του στο δρόμο, με κοντές εμπρός και πίσω προεξοχές που του προσδίδουν εξαιρετική ευελιξία και ισχυρές δυνητικές επιδόσεις εκτός δρόμου.
Με μεγάλους θόλους τροχών για να φιλοξενήσουν τα εκτός δρόμου ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά, η στάση του οχήματος είναι ακόμα πιο επιβλητική, ενώ τα πρόσθετα φώτα που είναι τοποθετημένα στο καπό και στην οροφή υπογραμμίζουν τον χαρακτήρα του JUKE Rally Tribute Concept, ως ανταγωνιστικού off-roader.
Το μαύρο καπό και οι μαύρες ζάντες του JUKE Rally Tribute Concept είναι ένας οπτικός “φόρος τιμής” στο 240Z του 1971, που αγωνίστηκε στο Ράλι της Ανατολικής Αφρικής. Άλλωστε πρόκειται για τις ίδιες “πινελιές” που χρησίμευσαν ως έμπνευση για το πρωτότυπο αυτοκίνητο Gripz που παρουσίασε η Nissan στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2015, το οποίο με τη σειρά του επηρέασε το σχεδιασμό της παραγωγής του JUKE που κυκλοφόρησε το 2019.
Ως μέρος της δέσμευσης της Nissan για “εξηλεκτρισμό” της γκάμας της, το κινητήριο σύνολο του JUKE Rally Tribute Concept θα είναι ηλεκτρικό / υβριδικό επιτρέποντας μεγαλύτερη απόδοση, ενώ παράλληλα θα προσφέρει επιπρόσθετη στιγμιαία ροπή για να βελτιώσει την επιδόσεις του αυτοκινήτου, σε όλες τις συνθήκες.
Το 1971, το θρυλικό 240Z κατέκτησε τη νίκη στο εξαντλητικό Ράλι Σαφάρι της Ανατολικής Αφρικής, με οδηγό τον Edgar Herrmann και συνοδηγό τον Hans Schüller. Αναμφισβήτητα, το ράλι αυτό ήταν μια εξαιρετική επιτυχία για την Nissan, με τα 240Z να τερματίζουν στην δεύτερη και έβδομη θέση. Επιπλέον, η νίκη αυτή αντιπροσώπευε τη δεύτερη συνεχόμενη της Nissan στο ράλι. Το 240Z κινείτο από έναν εξακύλινδρο κινητήρα 2,4 λίτρων, που αποδίδει 210PS και με κίνηση στους πίσω τροχούς. Το νικηφόρο αυτοκίνητο αναπαλαιώθηκε σε καλή κατάσταση το 2013 και είναι μέρος της συλλογής ιστορικών αυτοκινήτων της Nissan που στεγάζεται στη Zama, κοντά στο παγκόσμιο στρατηγείο της αυτοκινητοβιομηχανίας, στην περιφέρεια Kanagawa της Ιαπωνίας.