Τα πρώτα Nissan GT-R 50 από την Italdesign ετοιμάζονται να αναχωρήσουν από το εργοστάσιο της Italdesign στην Ιταλία για να φτάσουν στους τυχερούς ιδιοκτήτες τους, σε όλο τον κόσμο.
Η Nissan συνεργάστηκε αρχικά με την Italdesign για να δημιουργήσει ένα πρωτότυπο μοντέλο, βασισμένο στο τελευταίο Nissan GT-R NISMO, με αφορμή την 50η επέτειο του GT-R το 2019 και της Italdesign, το 2018. Η επιτυχία που ακολούθησε στους μήνες μετά την παρουσίαση του πρωτότυπου αυτοκινήτου, οδήγησε την Nissan και την Italdesign στην απόφαση να ξεκινήσουν την παραγωγή της εμπορικής έκδοσης, σε μια περιορισμένη σειρά 50 αυτοκινήτων. Αυτά τα πρώτα αυτοκίνητα, συναρμολογήθηκαν στο χέρι από επαγγελματίες της Italdesign στο Τορίνο της Ιταλίας και είναι κατασκευασμένα κατά παραγγελία των απαιτήσεων των πελατών της, καθώς οι τελευταίοι επέλεξαν να τα εξατομικεύσουν με ειδικούς συνδυασμούς χρωμάτων.
Ένα από αυτά τα πρώτα αυτοκίνητα, είναι εμπνευσμένο από το διάσημο εκθεσιακό GT-R του 1972. Η ομάδα της Italdesign εργάστηκε σκληρά για να σχεδιάσει την εμφάνιση και το χρώμα του τιμώμενου μοντέλου, δημιουργώντας την απόχρωση Verde Kenmeri για αυτό το μοναδικό αυτοκίνητο. Επιπλέον, δύο ιδιοκτήτες άντλησαν έμπνευση από το πρωτότυπο αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε σε παγκόσμια πρεμιέρα, κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, το 2018. Παρά το γεγονός ότι κάθε αυτοκίνητο διαθέτει ειδικά κατασκευασμένα γραφικά, όλα διαθέτουν τον συνδυασμό χρωμάτων Liquid Kinetic Grey/Energic Sigma Gold.
Για να επιτύχει τις υψηλές επιδόσεις, την αξιοπιστία και τα πρότυπα εκπομπών που απαιτούνται για το Nissan GT-R50, η NISMO συνεργάστηκε με το Nissan Technical Center (NTC). Χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία από τον αγωνιστικό κινητήρα VR38 που εξοπλίζει το NISSAN GT-R NISMO GT3 προδιαγραφών FIA GT3, καθώς και την τεχνογνωσία της από την ανάπτυξη αγωνιστικών κινητήρων, περίπου το 12% των εξαρτημάτων του κινητήρα αναπτύχθηκε εκ νέου, συμπεριλαμβανομένου του στροβιλοσυμπιεστή, των εμβόλων, των μπιελών , του στροφαλοφόρου άξονα, των μπεκ ψεκασμού καυσίμου, των εκκεντροφόρων και του καταλύτη.
Επιπλέον, αξιοποιώντας στο έπακρο την πολυετή εμπειρία της NISMO στην ανάπτυξη εξαρτημάτων υψηλών επιδόσεων για αυτοκίνητα δρόμου, χρησιμοποιήθηκε ένα υλικό υψηλής αντοχής για τη μονάδα του κιβωτίου ταχυτήτων και του διαφορικού, προκειμένου να εξασφαλιστεί επαρκώς η αντοχή σε ροπή 780 Nm.