Το νέο Honda HR-V e:HEV θα λανσαριστεί στην Ευρώπη στα τέλη του έτους και θα εφοδιάζεται με υβριδικό σύστημα κίνησης.
Η υβριδική διάταξη του HR-V e:HEV αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες συνδεδεμένους με ένα βενζινοκινητήρα i-VTEC 1,5 λίτρων, ενώ προσφέρει μέγιστη ισχύ 131 PS και μέγιστη ροπή 253Nm στις 4.500 σ.α.λ. Το σύστημα e:HEV περιλαμβάνει τρία drive modes, που επιλέγονται αυτόματα ανάλογα με τις απαιτήσεις. Για βέλτιστη απόδοση, το HR-V εκκινεί με ηλεκτρική λειτουργία περνώντας σε υβριδική λειτουργία, όταν ο οδηγός πατά περισσότερο το γκάζι. Ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται περισσότερο κατά την οδήγηση σε υψηλότερες ταχύτητες. Οι δυναμικές επιδόσεις ενισχύονται με τη χρήση των σχετικών modes – Sport, Normal και Econ, ενώ το πρόσθετο drive mode B μπορεί να επιλέγεται μέσω του επιλογέα σχέσεων για μεγαλύτερη ανάκτηση ενέργειας. Το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας και η επιβράδυνση προσαρμόζονται στις απαιτήσεις του οδηγού μέσω του Deceleration Selector πίσω από το τιμόνι.
Το νέο HR-V εφοδιάζεται με το Honda SENSING. Το συγκεκριμένο σύστημα Το έχει αναβαθμιστεί, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης μιας νέας, ευρυγώνιας, μονοεστιακής, εμπρός κάμερας υψηλής ανάλυσης και εγκεφάλου υψηλής υπολογιστικής ισχύος. Επίσης περιλαμβάνει βελτιωμένη νυχτερινή λειτουργία των Pedestrian Collision Mitigation Steering System και Collision Mitigation Brake System (CMBS), που πλέον ανιχνεύουν επερχόμενα οχήματα, ποδήλατα και μοτοσικλέτες, ώστε να ενεργοποιήσουν τα φρένα.