Δύο τετράθυρα σπορ μοντέλα υψηλών επιδόσεων έρχονται να ενισχύσουν τη γκάμα της BMW M στην πολυτελή κατηγορία.
Αυτές είναι οι τιμές της ανανεωμένης BMW X1
Η BMW μας δείχνει τις μελλοντικές M3 & M4 [εικόνες]
Η BMW προσπαθεί να συνδυάσει το καλύτερο από τους δύο κόσμους. Αυτόν της πολυτέλειας και αυτόν των επιδόσεων με δύο τετράθυρα σπορ μοντέλα υψηλών επιδόσεων: Την BMW M8 Gran Coupe (με 600 ίππους) και την BMW M8 Competition Gran Coupe (με 625 ίππους). Στα δύο μοντέλα πρωταγωνιστεί ο κινητήρας V8 των 4.400 κ.εκ. με τεχνολογία M TwinPower Turbo (αποδίδει 600 και 625 ίππων) και συστήματα ψύξης και τροφοδοσίας λαδιού σχεδιασμένα για αγωνιστική χρήση.
Τον sport χαρακτήρα του μοτέρ ολοκληρώνει τo σύστημα εξαγωγής με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα κλαπέτα, το οποίο παράγει ένα συναρπαστικό ήχο κινητήρα. Σε αυτήν την κατηγορία μοντέλων η μεταφορά της δύναμης στον δρόμο έχει μεγάλη σημασία. Τη δουλειά αυτή έχει αναλάβει το οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic και το σύστημα τετρακίνησης M xDrive που συνδέεται με το Active M Differential. Τα παραπάνω συστήματα δίνουν τρεις επιλογές: 4WD (τετρακίνηση), 4WD Sport και 2WD ( πίσω κίνηση και απενεργοποιημένο το σύστημα ελέγχου οδηγικής ευστάθειας).
Φυσικά οι μηχανικές επιλογές μεταφράζονται σε πολύ καλές επιδόσεις: 0 – 100 χλμ σε 3,3 δευτερόλεπτα (BMW M8 Gran Coupe) / 3,2 δευτ. (BMW M8 Competition Gran Coupe) οι τιμές αυτές αποδεικνύουν, πως οι δύο τετράθυρες εκδόσεις, είναι εξέλιξη των δίθυρων BMW M8 και της αγωνιστικής BMW M8 GTE, (γνωστή από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής World Endurance Championship). Τα sedan μοντέλα μπορεί να ανήκουν στην κατηγορία των πολυτελών οχημάτων, όμως εξελίχθηκαν και δοκιμάστηκαν όπως όλες οι BMW M. Το set-up έγινε στα κέντρα δοκιμών των Miramas και Arjeplog και οι βελτιώσεις τους στο σιρκουί του Nürburgring-Nordschleife.
Τον κόσμο των επιδόσεων και τον κόσμο της πολυτέλειας στα μοντέλα BMW M8 Gran Coupe και Competition Gran Coupe χωρίζουν… δύο επιπλέον πόρτες. Αυτές δίνουν μία έντονη εμπειρία σπορ αυτοκινήτου και για τους τέσσερις επιβάτες. Όπως και στα sedan υπάρχει ευκολία πρόσβασης (είσοδος-έξοδος), άφθονος χώρος για τα πόδια και τρίτο πίσω κάθισμα, κατάλληλο για μικρές αποστάσεις.
Το μεταξόνιο είναι 200 mm μακρύτερο συγκριτικά με τις δίθυρες BMW M8. Όσο για το σχήμα, διατηρείται η ρέουσα γραμμή οροφής, οι μεγάλοι αεραγωγοί, η «μάσκα» σήμα κατατεθέν, τα βράγχια M στα πλαϊνά πάνελ, πίσω αεροτομή και πίσω ποδιά με διαχύτη και διπλές απολήξεις εξαγωγής. Η πολυτέλεια δεν πρόσθεσε βάρος, αντίθετα οι M8 Gran Coupe και Competition Gran Coupe έκαναν… δίαιτα τόσο στο αμάξωμα όσο και στο πλαίσιο. Οροφή από ανθρακονήματα, χαμηλό κέντρο βάρους, φαρδιά μετατρόχια, ρυθμισμένη με ακρίβεια αεροδυναμική ισορροπία. Πλαίσιο προδιαγραφών M με ηλεκτρονικά ελεγχόμενους αποσβεστήρες, σύστημα διεύθυνσης M Servotronic. DSC (Dynamic Stability Control) με M Dynamic Mode. Ο αποκλειστικός στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει: BMW Laserlight, σπορ καθίσματα M, BMW Head-Up Display ειδικό για Μ, BMW Live Cockpit Professional με σύστημα πλοήγησης και BMW Intelligent Personal Assistant, Driving Assistant και Parking Assistant.
Η Παγκόσμια Πρεμιέρα των BMW M8 Gran Coupe και BMW M8 Competition Gran Coupe θα γίνει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Los Angeles του 2019 και η άφιξη στην αγορά είναι προγραμματισμένη για τον Απρίλιο του 2020. Για όσους θέλουν κάτι ξεχωριστό η BMW M8 Gran Coupe First Edition προφέρεται ως αποκλειστικό μοντέλο λανσαρίσματος.