H δημιουργία της Ducati Superleggera V4 ωθεί την τεχνολογία, την προσοχή στη λεπτομέρεια και το σχεδιασμό μοτοσυκλετών στο όριο. Το project αυτό αποτελεί το μεγαλύτερο επίτευγμα της εταιρίας από τη Μπολόνια σε ότι αφορά τις επιδόσεις και το σχεδιασμό.
H Ducati Multistrada και με μοτέρ V4
Η Superleggera V4 με απόδοση 224 ίππων (234 ίπποι με εξάτμιση τιτανίου της Akrapovic) είναι η πιο ισχυρή και η πιο προηγμένη τεχνολογικά μοτοσυκλέτα παραγωγής της Ducati μέχρι σήμερα θα παραχθεί σε 500 αριθμημένες μοτοσυκλέτες. Είναι η μοναδική μοτοσυκλέτα προδιαγραφών για χρήση στο δρόμο με πλαίσιο, ψαλίδι και τροχούς από συνθετικό υλικό (ανθρακόνημα) με όφελος τη μείωση του βάρους κατά 6,7 κιλά. Για την εξασφάλιση των υψηλών προδιαγραφών ποιότητας και ασφάλειας, αυτά τα εξαρτήματα ελέγχονται χρησιμοποιώντας τις πιο εξελιγμένες τεχνικές δανεισμένες από την αεροδιαστημική βιομηχανία, όπως η θερμογραφία, ο έλεγχος με υπερήχους και η τομογραφία. Πολλά εξαρτήματα είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα που έχουν διαμορφωθεί σε προηγμένα αεροδυναμικά σχήματα.
Σε αυτά περιλαμβάνονται το φέρινγκ, το οποίο έχει επίπεδο αεροδυναμικής απόδοσης που είναι ίδιο η καλύτερο από αυτό των μοτοσυκλετών MotoGP. Τα διπλά πτερύγια, που σχεδιαστικά προέρχονται από αυτά της Ducati MotoGP του 2016 και προσφέρουν μια δύναμη 50 κιλών προς τα κάτω στα 270 χλμ / ώρα, 20 κιλά περισσότερα από τη δύναμη που δημιουργούν τα πτερύγια της Panigale V4 2020 και της V4 R. Αυτή η δύναμη προς τα κάτω βελτιώνει την επιτάχυνση, μειώνοντας την τάση του εμπρός τροχού να σηκωθεί και αυξάνει τη σταθερότητα στο φρενάρισμα.
Κάτω από το fairing βρίσκεται ο ελαφρύτερος και πιο ισχυρός από ποτέ κινητήρας Desmosedici Stradale R 908 κ.εκ. ο V4 90 μοιρών κινητήρας που κινεί τη Superleggera V4 ζυγίζει 2,8 κιλά λιγότερα από τον V4 των 1,103 κ.εκ. Με την προδιαγραφών για χρήση στο δρόμο εξάτμιση της Akrapovic αποδίδει 224 ίππους και ανεβαίνει στους 234 ίππους με την αγωνιστική εξάτμιση τιτανίου της Akrapovic, η οποία περιλαμβάνεται στο Racing Kit που είναι διαθέσιμο με την μοτοσυκλέτα. Ο αγωνιστικός χαρακτήρας του κινητήρα ενισχύεται από τον ξηρό συμπλέκτη και τη δυνατότητα ρύθμισης του δεσμοδρομικού (Desmodromic) συστήματος.
Οι αγοραστές της Superleggera V4 θα έχουν το αποκλειστικό προνόμιο να μπορούν να αγοράσουν μια κορυφαίας ποιότητας δερμάτινη φόρμα (Dainese) με ενσωματωμένο αερόσακο και ένα κράνος (Arai) από ανθρακόνηματα και τα δύο στα χρώματα της μοτοσυκλέτας. Θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να οδηγήσουν την εργοστασιακή αγωνιστική Panigale V4 R που τρέχει στο Superbike World Championship και 30 από αυτούς την ευκαιρία να οδηγήσουν την Desmosedici GP20. Η έναρξη των παραδόσεων προγραμματίζεται για τον Ιούνιο του 2020 (Ευρώπη) και δεδομένης της εξαιρετικά περίπλοκης παραγωγής τόσων ειδικών εξαρτημάτων ο ρυθμός παραγωγής περιορίζεται σε μόλις 5 μοτοσυκλέτες την ημέρα. Ωστόσο, όλες οι μοτοσυκλέτες θα κατασκευαστούν εντός του 2020.