Η KTM συμπληρώνει ιδανικά την γκάμα της για το 2020 με το μικρότερο 390 Adventure μια μοτοσυκλέτα που προσφέρει αυξημένες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου και τα καταφέρνει περίφημα και στην καθημερινότητα.
Με βάρος μόλις 158 κιλά χωρίς υγρά το νέο 390 Adventure απελευθερώνει τον αναβάτη του στο χώμα σε σχέση με τα μεγάλα Adventure μοντέλα που κυριαρχούν αυτή τη στιγμή στην αγορά και τα γονίδια της KTM στη σχεδίαση του πλαισίου, των αναρτήσεων και της θέσης οδήγησης προμηνύουν για κορυφαία συμπεριφορά εντός και εκτός δρόμου με έμφαση φυσικά στην περιπέτεια.
Για κινητήρα η νέα πρόταση της αυστριακής εταιρείας χρησιμοποιεί το γνωστό από το 390 Duke μονοκύλινδρο μηχανικό σύνολο των 373,2 κ.εκ. με τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και τις τέσσερις βαλβίδες. Η ισχύς του ανέρχεται στους 42 ίππους, η ροπή στα 3,77 κιλά και η λειτουργία του ψεκασμού έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της νέας μοτοσυκλέτας. Το κιβώτιο είναι έξι σχέσεων και ο συμπλέκτης μονόδρομος. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ ανέρχεται στα 14,5 λίτρα με την αυτονομία να ξεπερνά τα 400 χλμ.
Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα, όπως μας έχει συνηθίσει η KTM, από το ίδιο υλικό είναι και το αφαιρούμενο υποπλαίσιο, ενώ το μακρύ ψαλίδι είναι χυτό αλουμινίου. Στον τομέα των αναρτήσεων το 390 Adventure χρησιμοποιεί ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι WP APEX και από την ίδια σειρά προέρχεται και το πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ. Οι διαδρομές στις αναρτήσεις ανακοινώνονται στα 170 και 177 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Το ιδιαίτερα μικρό βάρος συνδυάζεται με ικανοποιητικό ύψος για τη σέλα που απέχει από το έδαφος 858 χλστ. με τη σέλα του συνεπιβάτη να έχει ξεχωριστή. Το αλουμινένιο τιμόνι μεταβλητής διατομής προσφέρει παράλληλα ιδανικό έλεγχο εντός και εκτός δρόμου, ενώ η ζελατίνα ρυθμίζεται σε δύο επίπεδα αναφορικά με το ύψος της. Τα μαρσπιέ είναι επίσης μεγάλα σε διαστάσεις και το ελαστικό τους κάλυμμα αφαιρείται για περισσότερο γκριπ στις εκτός δρόμου αναζητήσεις του αναβάτη. Στον τομέα της πληροφόρησης το 390 Adventure φέρει μεγάλη TFT οθόνη, ενώ προσφέρει και τη δυνατότητα σύνδεσης και παροχής επιπλέον πληροφοριών μέσω της σχετικής εφαρμογής της KTM.
Τέλος στον τομέα της ασφάλειας το μικρότερο μέχρι στιγμής Adventure φέρει το ABS 9Μ+ της Bosch με δύο προγράμματα λειτουργίας (on και off road mode) και δυνατότητα απενεργοποίησης.