Νέα έκδοση Chassis Cab για το Ford Ranger - iefimerida.gr

Νέα έκδοση Chassis Cab για το Ford Ranger

Νέα έκδοση Chassis Cab για το Ford Ranger
Νέα έκδοση Chassis Cab για το Ford Ranger
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η δημοφιλής οικογένεια του Ford Ranger διευρύνεται και γίνεται ακόμα πιο ευέλικτη με την προσθήκη της έκδοσης Chassis Cab. 

Η Ford λανσάρει για πρώτη φορά τη νέα έκδοση Chassis Cap του δημοφιλούς Ranger που επιτρέπει σε επαγγελματίες πελάτες από διάφορους κλάδους της βιομηχανίας και των υπηρεσιών να παραγγέλνουν μετατροπές βασισμένες στο δημοφιλέστερο ευρωπαϊκό pick-up μοντέλο και κάτοχο του τίτλου «International Pick-up Award 2020».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το σκληροτράχηλο Ranger χρησιμοποιεί πλαίσιο τύπου σκάλας, το οποίο δημιουργεί μία ανθεκτική βάση για ένα μεγάλο αριθμό μετατροπών. Η Ford εκτιμά ότι ο συνδυασμός off-road ικανοτήτων βελτιστοποιημένων λόγω τετρακίνησης 1, αντοχής και του αποδοτικού 2 κινητήρα EcoBlue diesel θα προσελκύσει μεταξύ άλλων το ενδιαφέρον του κατασκευαστικού τομέα και των υπηρεσιών κοινής ωφέλειας, έκτακτης ανάγκης και ομάδων διάσωσης. Διαθέσιμο με μονή καμπίνα και στην επαγγελματική έκδοση XL, το Ranger Chassis Cab είναι η νεότερη προσθήκη στην οικογένεια Ranger που βρίσκεται από το 2015 3 και κάθε χρόνο στην πρώτη θέση των ευρωπαϊκών πωλήσεων στην κατηγορία των pick-up μοντέλων.

Νέα έκδοση Chassis Cab για το Ford Ranger

Εκτός από την αξιοπιστία του πλαισίου για μετατροπές, οι αγοραστές του Ranger Chassis Cab θα μπορούν να απολαύσουν τα οφέλη ενός δικτύου εξυπηρέτησης της Ford που περιλαμβάνει περισσότερους από 160 πιστοποιημένους μετατροπείς (Qualified Vehicle Modifier - QVM) σε 13 αγορές, οι οποίοι προσφέρουν εγγυημένα, κατά παραγγελία οχήματα για εξειδικευμένες εφαρμογές.

Νέα έκδοση Chassis Cab για το Ford Ranger
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

To πλαίσιο του Ranger χρησιμοποιεί μια ανθεκτική στη σκληρή χρήση ανάρτηση με φύλλα σούστας και μία επίπεδη καρότσα ως ευέλικτη βάση για μετατροπές μικτού βάρους έως 3.270 kg. Η σχεδίαση της μονής καμπίνας επιτρέπει μέγιστο μήκος μετατροπής στο πίσω μέρος της έως 2.518 mm. Οι  κακοτράχαλες επιφάνειας δεν αποτελούν ιδιαίτερο πρόβλημα για τα τροποποιημένα Ranger Chassis Cab, έχοντας βάθος βύθισης 800 mm, απόσταση από το έδαφος 237 mm πριν τη μετατροπή και κοντό εμπρός πρόβολο για βελτιστοποιημένες γωνίες προσέγγισης. Το Ranger Chassis Cab προσφέρει επίσης μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης 3.500 kg επιτρέποντας στους χρήστες να μεταφέρουν άνετα πρόσθετο εξοπλισμό. Ο κινητήρας 2.0L EcoBlue diesel του Ranger Chassis Cab που αποδίδει 170 ίππους και ροπή 420 Nm μπορεί να μεταφέρει άνετα βαριά φορτία, με την υποστήριξη ενός εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων με ομαλές αλλαγές. Ένα κατ’ επιλογή σύστημα τετρακίνησης περιλαμβάνεται στο στάνταρ εξοπλισμό, με ένα απλό χειριστήριο στην κεντρική κονσόλα που επιτρέπει στους οδηγούς να επιλέγουν πίσω κίνηση ή τετρακίνηση εν κινήσει σύμφωνα με τις οδικές συνθήκες. Η επιλογή low range (κοντό διαφορικό) σε συνδυασμό με τετρακίνηση βελτιώνει τη συμπεριφορά σε απότομες ανηφόρες και  επιφάνειες μειωμένης πρόσφυσης.

Νέα έκδοση Chassis Cab για το Ford Ranger

Οι πελάτες που επιθυμούν ακόμα περισσότερες ικανότητες σε  κάθε είδους επιφάνεια, μπορούν να παραγγείλουν ένα ηλεκτρικό πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ελαστικά παντός εδάφους με off-road χάραξη πέλματος για βέλτιστη πρόσφυση. Το Ranger Chassis Cab θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία από το Ιανουάριο του 2021.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Ford Ford Ranger
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ