Η BMW προχώρησε στην αποκάλυψη των M8 Coupe και M8 Convertible αλλά και των εκδόσεων Competition των δύο κορυφαίων μοντέλων της.
Και για τα δύο νέα μοντέλα της BMW κινητήριος δύναμη είναι ο V8 των 4,4 λίτρων με τα δύο turbo, ο οποίο αποδίδει για την περίσταση 600 ίππους και 76,5 κιλά ροπής. Η μέγιστη ισχύς κάνει την εμφάνισή της στις 6.000 σ.α.λ., με μέγιστο όριο περιστροφής της 7.200 σ.α.λ., ενώ η ροπή στις 1.800 σ.α.λ. και παραμένει σταθερή μέχρι και τις 5.600 σ.α.λ.
Στις εκδόσεις Competition η ισχύς ανεβαίνει στους 625 ίππους και για τα δύο μοντέλα, επίσης στις 6.000 σ.α.λ. με την ροπή να παραμένει αμετάβλητη ως μέγιστη τιμή αλλά να παραμένει σταθερή για 200 ακόμη στροφές, έως τις 5.800 σ.α.λ. Σε αυτή την περίπτωση ο κινητήρας φέρει διαφορετικές, πιο στιβαρές βάσεις, που βελτιώνουν σύμφωνα με τους Βαυαρούς την απόκριση, τον ήχο που φτάνει μέσα στην καμπίνα αλλά την πιο άμεση αίσθηση που έχει ο οδηγός στις στροφές.
Όλες οι νέες M8 χρησιμοποιούν για την μετάδοση της ισχύος ένα Steptronic κιβώτιο 8 σχέσεων με τη δύναμη να φτάνει σε όλους τους τροχούς μέσω προηγμένου συστήματος τετρακίνησης xDrive με ενεργό διαφορικό και το μεγαλύτερο μέρος της δύναμης να φτάνει στους πίσω τροχούς. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρεις επιλογές λειτουργίας 4WD και 4WD Sport, με την δεύτερη να στέλνει ακόμη περισσότερη δύναμη στον πίσω άξονα, ενώ με την απενεργοποίηση του συστήματος δυναμικής ευστάθειας DSC (Dynamic Stability Control) και οι 600/625 ίπποι καταλήγουν στους πίσω τροχούς.
Για τις M8 Coupe και Convertible τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 3,3 και 3,4 δευτερόλεπτα αντίστοιχα ενώ οι εκδόσεις Competition χρειάζονται για την ίδια διαδικασία 3,2 και 3,3 δευτερόλεπτα. Ένας ακόμα καθοριστικός παράγοντας για τις θρυλικές επιδόσεις των νέων BMW M8 είναι το σύστημα τετρακίνησης M xDrive με σετάρισμα που μεταφέρει περισσότερη ισχύ στον πίσω άξονα.
Η κεντρικά ελεγχόμενη συνεργασία μεταξύ M xDrive και ενεργού διαφορικού Active M Differential εξασφαλίζει μεταφορά της πλούσιας κινητήριας ισχύος στο δρόμο χωρίς απώλειες. Εξάλλου, από το Setup menu, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ της στάνταρ ρύθμισης 4WD και του 4WD Sport mode, που κατανέμει ακόμα περισσότερη ισχύ στους πίσω τροχούς. Η απενεργοποίηση του DSC (Dynamic Stability Control) φέρνει στην εξίσωση το 2WD. Η κατανομή ισχύος αποκλειστικά στους πίσω τροχούς και η απουσία επεμβάσεων από τα συστήματα ελέγχου ευστάθειας ενισχύουν τη γνήσια οδηγική απόλαυση για τους έμπειρους οδηγούς.
Εναλλακτικά, αντί των συνθετικών φρένων M που προσφέρονται στάνταρ, η νέα BMW M8 διατίθεται, προαιρετικά, με carbon-κεραμικά φρένα M. Και οι δύο εκδόσεις συνοδεύονται από μία ειδική έκδοση Μ ενός ενιαίου συστήματος πέδησης. Χάρη στην προηγμένη τεχνολογία του, το νέο σύστημα συνδυάζει τις λειτουργίες ενεργοποίησης φρένων, του σερβόφρενου και του ελέγχου πέδησης σε μία συμπαγή μονάδα.
Η απαιτούμενη πίεση πέδησης ελέγχεται από έναν ηλεκτρικό ενεργοποιητή, ώστε να παράγεται πιο δυναμικά και να εξασφαλίζει πολύ ταχύτερες και πιο ακριβείς παρεμβάσεις από το σύστημα ελέγχου οδηγικής ευστάθειας.