Το Outlander PHEV της Mitsubishi διαθέτει μια μπαταρία μεγάλης χωρητικότητας 13,8 kWh και έναν νέο βενζινοκινητήρα 2,4 λίτρων.
Μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία των πωλήσεων, το Plug in υβριδικό μοντέλο της Mitsubishi είναι το δημοφιλέστερο στην κατηγορία του για την ευρωπαϊκή αγορά.
Το σύστημα μετάδοσης της κίνησης και στους 4 τροχούς, είναι ένα από τα πλέον ευφυή και τεχνολογικά προηγμένα συστήματα 4WD της αγοράς, χάρη και στο σύστημα S-AWC (Super All Wheel Control) που βοηθά στον έλεγχο της μετάδοσης της ροπής του κινητήρα ανά τροχό. Πρόκειται για μια τεχνολογία που η Mitsubishi εξελίσσει από τη δεκαετία του 1980.
Το Outlander PHEV δίνει τη δυνατότητα της σύνδεσης σε μια απλή, τυπική πρίζα τοίχου οικιακού δικτύου. Εκεί που απλά συνδέεται, φορτίζει και είναι έτοιμο να διανύσει 57 χιλιόμετρα μόνο με τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας. Με ένα μέσο όρο ημερήσιων χιλιομέτρων για την κάλυψη της διαδρομής γραφείο- σπίτι που έχει υπολογιστεί στα 8 χιλιόμετρα, το Outlander PHEV κοστίζει περίπου 25 λεπτά του ευρώ ημερησίως, σε καθημερινό κόστος λειτουργίας κατά τη διάρκεια του οποίου μπορεί και να μην χρειαστεί να χρησιμοποιηθεί καθόλου ο βενζινοκινητήρας. Επιπλέον, με εκπομπές CO2 μόλις 46 g/km, το Outlander PHEV είναι το μοναδικό τετρακίνητο SUV της μεγάλης κατηγορίας στην ελληνική αγορά που πληροί τις προϋποθέσεις μηδενικού φόρου για εταιρικούς χρήστες.
Η 8ετής εγγύηση (ή 160.000 χιλιόμετρα, με εγγυημένη χωρητικότητα 70%) συνοδεύει την καλή λειτουργία των μπαταριών μαζί με την 5ετή ολόκληρου του αυτοκινήτου από τη Mitsubishi. Ένα ακόμα σημαντικό πλεονέκτημα για τα δεδομένα των υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων που εμφανίζει το μοντέλο της Mitsubishi, είναι και το κόστος αντικατάστασης των μπαταριών μετά το πέρας της 8ετίας και αν τυχόν παρουσιαστεί τέτοια ανάγκη. Το κόστος της επισκευής με αντικατάσταση στοιχείων μπορεί να ανέλθει σε περίπου 2.500 ευρώ και στην περίπτωση που χρειαστεί αντικατάσταση όλο το σύστημα των μπαταριών μετά από κάποιο ατύχημα, το κόστος ενδεικτικά ανέρχεται κοντά στις 7.500 ευρώ και είναι από το χαμηλότερο που μπορεί να εντοπίσει κανείς με τα σημερινά δεδομένα, σύμφωνα με τη Mitsubishi.