Μια Honda CBX του 1981 σε κατάσταση καινούργιου
Μία εξακύλινδρη Honda CBX-Β του 1981 με μόλις 3 χλμ στο οδόμετρο, πουλήθηκε σε δημοπρασία. Η μοτοσυκλέτα είναι ακόμη στην παλέτα μεταφοράς του εργοστασίου.
Όταν ακόμη και οι κατασκευαστές μοτοσυκλετών στρέφονται στην ηλεκτροκίνηση τότε ευρήματα όπως η Honda CBX του 1981, είναι σαν να ανακαλύπτουμε έναν ζωντανό δεινόσαυρο. Η Honda CBX ήταν στην παραγωγή από το 1978 ως το 1982. Κύριο χαρακτηριστικό της ήταν ο εξακύλινδρος κινητήρας των 1047 κ.εκ. (105 ίππων) που ήταν για την εποχή η κορυφή στην γκάμα της Honda. Το 1981, η Honda, έδωσε στην CBX… τουριστικό χαρακτήρα (η CBX-B), με ανάρτηση μονού αμορτισέρ (Pro-Link), fairing, βαλίτσες, ενισχυμένο πλαίσιο και εμπρός αεριζόμενα δισκόφρενα.
Ένα τέτοιο μοντέλο του (Β) του 1981 βρέθηκε σε παλέτα μεταφοράς (χωρίς να έχει συναρμολογηθεί) και με μόλις 2,8 χλμ στο οδόμετρο. Το δίκυκλο είχε αρχικά αποσταλεί σε έναν αντιπρόσωπο στο Ιλλινόις και έμεινε για σχεδόν τρεις δεκαετίες στο αρχικό κουτί, όπως τα συλλεκτικά παιχνίδια που δεν βγάλαμε ποτέ από την συσκευασία τους. Η CBX-B δημοπρατήθηκε τον περασμένο Νοέμβριο και ένας αντιπρόσωπος της Honda την αγόρασε για 24.967 ευρώ ή 28.000 δολάρια. Η ιστορία της όμως δεν τελείωσε τότε. Η μοτοσυκλέτα εμφανίστηκε ξανά σε έναν ιστότοπο δημοπρασιών και βρήκε έναν νέο ιδιοκτήτη.
Ήδη από τον Νοέμβριο, όλοι ενθουσιάστηκαν για αυτήν την CBX. Με το οδόμετρο σταματημένο στα 2,8 χλμ και ένα παχύ στρώμα σκόνης που δείχνει το πέρασμα των χρόνων από τότε που κατασκευάστηκε και μεταφέρθηκε για πρώτη φορά, η Honda βρήκε γρήγορα ένα νέο σπίτι σε αντιπροσωπεία στη Φλόριντα.
Μόλις πέντε μήνες μετά, η CBX-B βρήκε νέο ιδιοκτήτη για 18.367 ευρώ (20.600 δολάρια). Ο νικητής της δημοπρασίας αποφάσισε να κρατήσει το δίτροχο, όπως είναι.