Το αλουμινένιο χωροδικτύωμα το οποίο πρόκειται να αποτελέσει τη βάση για την ανάπτυξη της νέας Mercedes-Benz SL αποκάλυψαν οι Γερμανοί δημιουργώντας υψηλές προσδοκίες για την έβδομη κατά σειρά γενιά του εμβληματικού roadster.
Η επόμενη γενιά της Mercedes-Benz SL βρίσκεται προ των πυλών γεγονός που μας το υπενθυμίζει η ίδια η γερμανική φίρμα, αποκαλύπτοντας το πλαίσιο πάνω στο οποίο θα βασιστεί το εμβληματικό roadster.
Πρόκειται για ένα αλουμινένιο χωροδικτύωμα το οποίο έχει εξελιχθεί από την AMG χωρίς παρ’ όλα αυτά να δανειστεί στοιχεία από τη μέχρι σήμερα γνωστή AMG GT.
Στην πραγματικότητα πρόκειται να μια υβριδική κατασκευή, καθώς γύρο από το χωροδικτύωμα οι Γερμανοί έχουν δημιουργήσει ένα αυτοφερόμενο πλαίσιο. Με αυτόν τον τρόπο επετεύχθη η ενίσχυση της στρεπτικής ακαμψίας κατά 18% σε σχέση με την απερχόμενη γενιά του αυτοκινήτου, χωρίς να αυξηθεί το βάρος του πλαισίου. Το τελευταίο ανέρχεται σε 270 κιλά, χωρίς παρ’ όλα αυτά να προσμετρά το βάρος των panel του αμαξώματος.
Μία ακόμα πρόκληση για τους μηχανικούς που εργάστηκαν για την εξέλιξη του πλαισίου είναι το γεγονός ότι η νέα Mercedes-Benz SL θα διαθέτει τετραθέσια διαμόρφωση, καθώς και κινητήρια σύνολα τα οποία θα ενσωματώνουν την υβριδική τεχνολογία.
Στόχος των ανθρώπων της γερμανικής φίρμας ήταν -μεταξύ άλλων- ο περιορισμός του κέντρου βάρους, επιλέγοντας να τοποθετήσουν τα σημεία έδρασης του συστήματος κίνησης-μετάδοσης όσο και των υπόλοιπων μηχανικών μερών του αυτοκινήτου στο κατώτερο δυνατό σημείο του πλαισίου.
Οι προηγμένες τεχνολογίες συγκόλλησης αποτέλεσαν ένα ακόμα εφόδιο στα χέρια των μηχανικών της Mercedes-Benz, στην προσπάθεια να ελαχιστοποιήσουν την πιθανότητα σφάλματος ή απόκλισης από τις αρχικές προδιαγραφές.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η νέα Mercedes-Benz SL θα εφοδιάζεται με εξακύλινδρα και οκτακύλινδρα σύνολα, με την κορυφαία έκδοση του γερμανικού roadster να έχει στη διάθεσή της τουλάχιστον ένα ηλεκτρικό μοτέρ και συνδυαστική ισχύ μεγαλύτερη των 800 ίππων.