Τα plug-in υβριδικά μοντέλα της Audi, τα Q5 TFSI e, A6 TFSI e, καθώς και το A7 Sportback TFSI e, πλέον, αποκτούν ακόμα μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία.
H Audi αποκαλύπτει το e-tron GT
Το Audi e-tron φορτίζει χωρίς τον κίνδυνο blackout στο δίκτυο
Χάρη στη νέα, πιο ισχυρή μπαταρία, μεικτής χωρητικότητας 17,9 kWh (καθαρή 14,4 kWh), είναι εφικτή ηλεκτρική αυτονομία έως 91 χιλιόμετρα (σύμφωνα με τον κύκλο NEDC). Η μπαταρία ιόντων λιθίου 17,9 kWh στο πίσω μέρος, αντικαθιστά την προηγούμενη, μεικτής χωρητικότητας 14,1 kWh. Παράλληλα, η μέγιστη χωρητικότητα φόρτισης είναι 7,4 kW. Αυτό επιτρέπει στα plug -in υβριδικά μοντέλα της Audi να φορτίζονται πλήρως σε μόλις δυόμισι ώρες περίπου, όταν συνδέονται σε μια ικανής ισχύος πηγή φόρτισης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι διαστάσεις της νέας μπαταρίας ιόντων λιθίου δεν έχουν αλλάξει, παρά την αυξημένη ενεργειακή περιεκτικότητά της. Ως εκ τούτου, τα μοντέλα διατηρούν αμείωτη τη γνώριμη, μεγάλη χρηστικότητά τους. Χαρακτηριστικά, ανάλογα με το μοντέλο, η χωρητικότητα αποσκευών κυμαίνεται μεταξύ 405 λίτρων (A6 Avant) και 465 λίτρων (Q5), από τις μεγαλύτερες στις κατηγορίες τους. Με το πίσω κάθισμα αναδιπλωμένο, ο μέγιστος διαθέσιμος χώρος για τις αποσκευές αυξάνεται στα 1.535 λίτρα (A6 Avant) και 1.405 λίτρα (Q5), αντίστοιχα. Επιπλέον, το δάπεδο του χώρου αποσκευών παραμένει επίπεδο και ιδιαίτερα πρακτικό, χωρίς κάποιο σκαλοπάτι να δυσκολεύει τη φορτοεκφόρτωση.
Τα αναβαθμισμένα plug-in υβριδικά μοντέλα, εκτός της νέας μπαταρίας έχουν μία ακόμα πολύ χρήσιμη προσθήκη: εκτός των γνωστών και επιλέξιμων από τον οδηγό τρόπων λειτουργίας, για βέλτιστη χρήση της ενέργειας ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες, δηλαδή των «EV», «Auto» και «Hold», υπάρχει τώρα μια τέταρτη λειτουργία, που ονομάζεται «Charge». Η τελευταία επιτρέπει την εσκεμμένη φόρτιση της μπαταρίας από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης κατά την οδήγηση, προκειμένου να υπάρχει αρκετή ηλεκτρική ενέργεια για να οδηγηθεί το όχημα αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση, όταν για παράδειγμα αυτό πρόκειται να κινηθεί αμέσως μετά σε περιοχή με περιορισμούς στην κυκλοφορία συμβατικών οχημάτων.