Μία νέα προσφορά (η οποία ισχύει μέχρι 31/3/2020) είναι διαθέσιμη στα σημεία πώλησης Vespa στην Ελλάδα.
Επιλέγοντας Vespa GTS Super, GTS SuperSport, GTS SuperTech ή GTV Sei Giorni αποκτάτε χωρίς επιπλέον κόστος ένα πακέτο αξεσουάρ αξίας 540 ευρώ. Η προσφορά περιλαμβάνει: Βαλιτσάκι στο χρώμα του οχήματος με πλάτη συνεπιβάτη στο υλικό και χρώμα της σέλας, ανατρεπόμενη πίσω σχάρα και κράνος Vespa VJ.
Τα γνήσια αξεσουάρ Vespa συμπληρώνουν ιδανικά τις γραμμές του οχήματος και ενισχύουν την άνεση και τη λειτουργικότητα, κρατώντας αναλλοίωτο το αυθεντικό στυλ. Η Vespa GTS θα μείνει στην ιστορία ως ένα από τα πλέον αγαπημένα και δημοφιλή δίκυκλα στον κόσμο, διάδοχος της θρυλικής «Vespone» (το όνομα αυτό είχε δοθεί στις Vespa μεγαλύτερων διαστάσεων με ατσάλινο σώμα). Τα μοντέλα αυτά είχαν σχεδιαστεί για στυλάτη αστική μετακίνηση αλλά ήταν πάντα έτοιμα για ταξίδια, χάρη στους πιο δυνατούς κινητήρες τους.
Η οικογένεια των μεγάλων Vespa έκανε την πρώτη της εμφάνιση το 2003, με την παρουσίαση των Vespa GT 125 και 200 και το 2005 μεγάλωσε, με την εμφάνιση του μοντέλου GTS 250, το οποίο ακολούθησαν εκδόσεις με κινητήρα μέχρι και 300 κ.εκ. Το 2016, στην οικογένεια Vespa GTS προστέθηκαν οι κινητήρες i-get 125 και 150 κ.εκ. Για το 2019, ολόκληρη η γκάμα Vespa GTS έχει βελτιωθεί ακόμη περισσότερο, με μια σειρά από αναβαθμίσεις σε ότι αφορά τις επιδόσεις, την άνεση και το στυλ. Η νέα γκάμα Vespa GTS με πλούσιο βασικό εξοπλισμό, περιλαμβάνει πέντε εκδόσεις: Vespa GTS, GTS Touring, GTS Super, GTS SuperSport και την ολοκαίνουρια τεχνολογικά προηγμένη Vespa GTS SuperTech, η οποία διαθέτει έγχρωμη οθόνη TFT που μεγιστοποιεί τη συνδεσιμότητα με smartphone, μέσω του συστήματος Vespa MIA.
Δύο επιλογές κινητήρα είναι διαθέσιμες. Στον ήδη γνωστό μονοκύλινδρο μοτέρ 125 i-get, προστίθεται και ο νέος υψηλών επιδόσεων 300 hpe (High Performance Engine), που είναι το αποτέλεσμα της πιο πρόσφατης τεχνολογίας του Piaggio Group. Στόχος αυτής της τεχνολογίας, είναι η δημιουργία ακόμα πιο προηγμένων αποδοτικών κινητήρων που θα εστιάζουν στη μείωση των ρύπων και της κατανάλωσης καυσίμου. Με ισχύ που ξεπερνά τους 23 ίππους, αυτός είναι ο πιο ισχυρός κινητήρας που έχει τοποθετηθεί σε Vespa.