Η Nissan παρουσίασε μια σειρά βελτιωμένων μοντέλων στην έκθεση SEMA 2019, με το πλήρως εξοπλισμένο TITAN 2020 να κάνει το ντεμπούτο του μαζί με το Global Time Attack TT 370Z, το Frontier Desert Runner με τον V8 κινητήρα και το Kicks Street Sports.
Ειδική έκθεση για μοντέλα NISMO από τη Nissan [εικόνες]
Νέο πρότυπο εργοστάσιο από τη Nissan στην Ισπανία [βίντεο]
Ανάμεσα στα μοντέλα που παρουσίασε η Nissan βρίσκεται το αγωνιστικό Global Time Attack TT 370Z, το “άγριο” Frontier Desert Runner, καθώς και ένα ξεχωριστό Kicks Street Sport. H έκθεση SEMA 2019 ήταν ένα από τα λίγα σημεία, όπου ο επισκέπτης μπορούσε να δει από κοντά το Nissan Global Time Attack TT 370Z. Οι δημιουργοί του “ακραίου” αγωνιστικού 370Z- Z1 Motorsports της Carrollton Ga., δούλεψαν από κοινού με την ομάδα Nissan Motorsports, κατασκευάζοντας το συγκεκριμένο αυτοκίνητο προκειμένου να αγωνιστούν στο Time Attack 2020.
Ο μετασχηματισμός ξεκίνησε με ένα απογυμνωμένο σασί 370Z, “απαλλαγμένο” από περιττά, για την περίσταση, μέρη. Ένας πλήρης κλωβός προστέθηκε στο εσωτερικό για ασφάλεια και δομική ακαμψία, ενώ το εξωτερικό τροποποιήθηκε με ένα ειδικό αεροδυναμικό πακέτο από ανθρακονήματα, συμπεριλαμβανομένου ενός 3D splitter εμπρός, μιας μεγάλης αεροτομής πίσω, καθώς και πλευρικών βοηθημάτων. Ο εργοστασιακός κινητήρας 3,7 λίτρων DOHC V6 του 370Ζ, δέχθηκε τις απαραίτητες τροποποιήσεις, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης στροβιλοσυμπιεστών Garrett GTX 3076, νέου συστήματος διαχείρισης καυσίμου, εξάτμισης της Z1 Motorsports, καθώς και πλήθους ηλεκτρονικών συστημάτων. Για την μετάδοση της κίνησης, φροντίζει το 6τάχυτο κιβώτιο GHT Precision, συνοδευόμενο από έναν ειδικής κατασκευής συμπλέκτη της Tilton και το διαφορικό NISMO GT-R Pro 1.5.
Ομοίως, η ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης είναι εξ ολοκλήρου ειδικά κατασκευασμένα για τις ανάγκες του Time Attack, χρησιμοποιώντας αγωνιστικά εξαρτήματα της NISMO. Για την πέδηση φροντίζει έναν ειδικής κατασκευής σύστημα της Brembo. Οι ζάντες αλουμινίου 18x11 ιντσών RAYS Volk ZE40 Diamond Dark Gunmetal με τα ελαστικά υψηλής απόδοσης Yokohama Advan A052 315 / 30R18, συμπληρώνουν ιδανικά το πακέτο. Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, ένα απλό αγωνιστικό κάθισμα OMP HR-C Carbon Air Fia, προσφέρει στον οδηγό την ιδανική στήριξη όταν αντικρίζει τον εξειδικευμένο πίνακα οργάνων. Ένα τιμόνι ταχείας απασφάλισης, με ζώνες και δίχτυα ασφαλείας της NISMO, συμπληρώνουν την ασφάλεια στην καμπίνα.
Nissan Frontier Desert Runner
Το όνομα "Runner Desert", είναι γνωστό στους φίλους του δημοφιλούς μεσαίου μεγέθους pickup Frontier της Nissan. H έκδοση Desert Runner προσφέρει ένα ειδικά διαμορφωμένο πακέτο off-road χαρακτηριστικών, προσιτό για την έκδοση 4x2. Η μετατροπή ξεκίνησε από τον κινητήρα, όπου το 4λίτρο εργοστασιακό μοτέρ V6, αντικαταστάθηκε από το 5,6 λίτρων V8 Endurance® του Nissan TITAN. Το μεγάλο V8 μοτέρ, υποβλήθηκε σε πλήρη ανακατασκευή συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης ενός στροβιλοσυμπιεστή Garrett GTX3584RS, ειδικού intercooler, εκκεντροφόρων, βαλβίδων και εμβόλων της Jim Wolf Technology, καθώς και ενός ειδικού turbo header και συστήματος εξάτμισης της MA Motorsports. Ο κινητήρας αποδίδει πάνω από 600 ίππους και ροπή στρέψης 949 Nm. O νέος V8 συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο της Nissan, με συμπλέκτη της Jim Wolf Technology και ελαφρύ σφόνδυλο. Εξίσου επιθετική είναι και η ανάρτηση μεγάλων διαδρομών της BTF Fabrication, σε συνδυασμό με τα αμορτισέρ King Racing Triple Bypass , αλλά και με τα φύλλα σούστας Giant Motorsports Link Killer. Το Frontier Desert Runner “πατάει” γερά με ζάντες Fifteen52 TurboMac HD και ελαστικά 37 ιντσών.
Σε ότι αφορά το αμάξωμα, η MA Motorsports φρόντισε για τα φτερά Fiberworx Pre Runner και κατασκεύασε νέους, εμπρός και πίσω, προφυλακτήρες μαζί με μια ειδική κατασκευή που φιλοξενεί τη ρεζέρβα. Ένα πλήρες πακέτο off-road φωτισμού από την Rigid Industries και ένα ντύσιμο εξωτερικά από την Speed Designs, ολοκληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο το πακέτο. Στο εσωτερικό, τα εργοστασιακά μέρη αντικαταστάθηκαν από ένα “καθαρόαιμο” cockpit, συμπεριλαμβανομένου του επικαλυμμένου δαπέδου, μιας ειδικής κατασκευής αντιστρεπτικής δοκού της MA Motorsports και των ιμάντων της Sparco. Η Sparco προμήθευσε επίσης τα καθίσματα, όπως και το τιμόνι ταχείας απασφάλισης.