H Peugeot Sport & η TOTAL παρουσιάζουν τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά του κινητήρα του Hypercar LMH που θα λάβει μέρος στον αγώνα αντοχής του Le Mans.
Οι αντίστοιχες ομάδες των δύο εταιρειών ένωσαν την εμπειρία και την τεχνογνωσία τους στους τομείς της υβριδικής τεχνολογίας και της εμπλοκής τους σε παγκόσμιας κλάσης αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού, και εξέλιξαν ένα σύστημα κίνησης (Peugeot HYBRID4 500KW) σύμφωνα με τους κανονισμούς του νέου πρωταθλήματος FIA WEC.
Η Peugeot Sport εξέλιξε έναν νέο κινητήρα 2.6λίτρων, twin-turbo, V6 με γωνία 90 μοιρών. Τοποθετημένη πίσω από τη θέση του οδηγού, η μονάδα των 680 ίππων ζυγίζει μόλις 165 κιλά και φροντίζει για την κίνηση των πίσω τροχών.
Το ρομποτικό σειριακό κιβώτιο των 7 ταχυτήτων (συν όπισθεν) θα δέχεται εντολές μέσω των «paddles» του τιμονιού και το εξελιγμένο από την PEUGEOT Sport σύστημα πέδησης «brake-by-wire» θα ελέγχεται και αυτό ηλεκτρονικά. Ο οδηγός θα είναι σε θέση να προσαρμόσει το βαθμό της δύναμης πέδησης που παράγεται από τον ηλεκτροκινητήρα κατά την επιβράδυνση, και τη δύναμη που ασκείται από τα τακάκια στους δίσκους, ώστε να επιτευχθεί η βέλτιστη κατανομή ηλεκτρικής/υδραυλικής δύναμης πέδησης. Η βέλτιστη διαχείριση ενέργειας, τόσο κατά την επιτάχυνση όσο και κατά τη διάρκεια της ανάκτησης ενέργειας (που καθορίζεται από τους κανονισμούς στα 272 άλογα), θα είναι, κατά συνέπεια, καθοριστική για την απόδοση και τις επιδόσεις του αυτοκινήτου.
Η νέα μπαταρία θα τοποθετείται σε ένα περίβλημα από ανθρακονήματα ενσωματωμένο στη δομή του μονοκόκ του αυτοκινήτου, πίσω από τον οδηγό και κάτω από το ρεζερβουάρ καυσίμου. Έχει σχεδιαστεί για να συνδυάζει την ανθεκτικότητα με τη σταθερή απόδοση κατά τη διάρκεια αγώνων διάρκειας έως και 24 ωρών, ακόμη και μεγαλύτερης διάρκειας. Η Total είναι υπεύθυνη για την πιστοποίηση της μπαταρίας, η οποία θα συναρμολογείται σε ένα νέο εργαστήριο στις εγκαταστάσεις του Versailles-Satory της PEUGEOT Sport, κοντά στο Παρίσι.