Με 1,3 τούρμπο μοτέρ το Renault Captur - iefimerida.gr

Με 1,3 τούρμπο μοτέρ το Renault Captur

Το Renault Captur με το 1,3 τούρμπο μοτέρ
Το Renault Captur με το 1,3 τούρμπο μοτέρ
Κώστας Φούζας

Η γαλλική εταιρεία εντάσσει στην γκάμα του Renault Captur ένα νέο μοτέρ βενζίνης 1,3 λίτρων τούρμπο με 130 & 150 ίππους.

Την γκάμα των κινητήρων του δημοφιλούς μοντέλου συμπληρώνει, πλέον, ο πιο σύγχρονος turbo κινητήρας βενζίνη, ο Energy 1.3 TCe. Πρόκειται για το αποτέλεσμα της συνεργασίας της Συμμαχίας του Groupe Renault με την Daimler, για ένα κινητήριο σύνολο που εγγυάται ισχύ από τις χαμηλές στροφές, συνεχή παροχή της ροπής μέχρι το υψηλό φάσμα στροφών, αλλά και χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2. Στην πράξη αυτό σημαίνει ιπποδύναμη 130 και 150 ίππων, ροπή 220 ή 250 Nm ανάλογα την έκδοση αλλά και χαμηλές τιμές μέσης κατανάλωσης που δεν ξεπερνούν τα 5,9 λτ./100 χλμ, σύμφωνα με την εταιρεία. Παράλληλα, και οι επιδόσεις του Renault CAPTUR 1.3 TCe είναι κορυφαίες, με το 0-100 να περιορίζεται στα 9,5 δλ. (έκδοση 1.3 TCe 150 EDC) και την τελική ταχύτητα να φτάνει στα 210 χλμ./ώρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην έκδοση των 150 ίππων, ο νέος κινητήρας συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων (EDC).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο πιο σύγχρονος turbo κινητήρας βενζίνη, ο Energy 1.3 TCe του Renault Captur
Ο πιο σύγχρονος turbo κινητήρας βενζίνη, ο Energy 1.3 TCe του Renault Captur

Oι τιμές του Renault Captur διαμορφώνονται ως εξής:

  • 1,3 ΤCe 130 PS από 15.980 ευρώ
  • 1,3 ΤCe 150 PS από 18.580 ευρώ
  • 1,3 ΤCe 150 PS EDC από 20.280 ευρώ

Ενδεικτικά, ο Energy 1.3 TCe αξιοποιεί την τεχνολογία Bore Spray Coating, όπου οι κύλινδροι επικαλύπτονται με ειδικό υλικό για τον περιορισμό των τριβών και την καλύτερη μεταφορά της θερμότητας, με αποτέλεσμα τη βελτιστοποίηση της απόδοσης. Επίσης, ο νέος κινητήρας κάνει χρήση του Διπλού Συστήματος Μεταβλητού Χρονισμού (Dual Variable Timing Camshaft).

Η εν λόγω τεχνολογία μεταβάλλει διαρκώς την χρονική στιγμή ανοίγματος των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής ανάλογα με τις στροφές και το φορτίο του κινητήρα. Το αποτέλεσμα είναι αυξημένη ροπή στις χαμηλές στροφές και πιο επίπεδη καμπύλη ροπής έως τις υψηλές με σημαντικά οφέλη για τον οδηγό σε οδηγική απόλαυση και άνεση ενώ εγγυάται και άριστη ανταπόκριση στις μεσαίες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, ο κινητήρας Energy 1.3 TCe εξοπλίζεται με φίλτρο κατακράτησης μικροσωματιδίων (Gasoline Particulate Filter), ένα τεχνικό γνώρισμα κυρίως των κινητήρων πετρελαίου. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο νέος αυτός κινητήρας έχει υποβληθεί σε 40.000 ώρες δοκιμών πάνω σε δυναμόμετρο, που εγγυώνται την αντοχή και αξιοπιστία του.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Renault Renault Captur
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ