Το νέο μοντέλο της Mazda εντάσεται στην κατηγορία των crossover και αποτελεί το πρώτο ουσιαστικό βήματα της φίρμας στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.
Σύμφωνα με τη Mazda το MX-30 διαθέτει ένα ηλεκτροκινητήρα που είναι τοποθετημένος στο εμπρός μέρος. Αν και προς το παρόν δεν έχει δώσει επίσημες πληροφορίες για την απόδοσή του, είναι γνωστό πως τα πρωτότυπα εξέλιξης διέθεταν ηλεκτροκινητήρα 142 ίππων.
Πάντως η τροφοδοσία του γίνεται από μια μπαταρία 35,5 kWh η οποία αρκεί για να δώσει αυτονομία της τάξης των 200 χιλιομέτρων.
Το αυτοκίνητο είναι βασισμένο στην ειδικά εξελιγμένη για ηλεκτρικά μοντέλα πλατφόρμα e-SkyActiv η οποία συνοδεύεται και από πολλά προηγμένα συστήματα ασφαλείας ενώ το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο και με σύστημα G-Vectoring Control το οποίο θα βελτιώνει τα οδικά χαρακτηριστικά ρυθμίζοντας κατάλληλα την ροπή του κινητήρα.
Σε ότι αφορά τον σχεδιασμό σίγουρα το πιο χαρακτηριστικό σημείο εστιάζει στις πίσω πόρτες οι οποίες έχουν ανάποδο άνοιγμα όπως στο RX-8, χαρίζοντας στο MX-30 έναν πιο ιδιαίτερο χαρακτήρα σε σχέση με τα συμβατικά crossover της γκάμας.
Σχολιάζοντας την πρεμιέρα του Mazda MX-30, η οποία θα φθάσει στις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2020 (UK 2021), ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Mazda Motor Europe, Yasuhiro Aoyama, δήλωσε:
"Όπως και με όλα τα προϊόντα μας, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί μας είχαν ένα πολύ ξεκάθαρο στόχο για το πρώτο μας ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Έπρεπε να έχει ξεχωριστό σχεδιασμό και να χαίρεσαι να το οδηγείς, κάτι που είναι βασικό συστατικό του DNA της Mazda. Θέλαμε να είναι ξεχωριστό σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές, και το σημαντικότερο, να συμβάλει θετικά στη μείωση των εκπομπών καυσαερίου σε όλο τον κύκλο ζωής του προϊόντος».