Λίγες εβδομάδες μας χωρίζουν από την πλήρη αποκάλυψη της νέας γενιάς του Land Rover Defender και οι Βρετανοί μας δίνουν ορισμένες ακόμη πληροφορίες για το μοντέλο τους.
Αυτή τη φορά, τα στοιχεία προέκυψαν από τον Andy Deeks, Product Engineering της Land Rover. Όπως μαθαίνουμε, το νέο Defender θα διατίθεται με δύο διαφορετικούς τύπους ανάρτησης: Με αέρα και περισσότερο συμβατικές με ελατήρια. Η αερανάρτηση είναι η πιο ικανή για μικτή χρήση (με έμφαση στην άνεση και την κίνηση σε ήπιους χωματόδρομους) και αυτή με τα ελατήρια για extreme off road. Το σύστημα Air Suspension διαθέτει σύστημα παρακολούθησης θερμοκρασίας στους αποσβεστήρες (τους θύλακες αέρα) για την προστασία της. Ωστόσο, αυτή δεν είναι η μόνη αναβάθμιση των συστημάτων ανάρτησης. Η Land Rover τοποθετεί επίσης ενισχυμένα υποπλαίσια και έτσι κάνει περισσότερο στιβαρά τα μέρη τα οποία καταπονούνται. Ο Deeks δήλωσε ότι η Land Rover σχεδίασε το Defender για να ξεπεράσει τις δυνατότητες όλων των άλλων μοντέλων της εταιρείας.
Tο νέο Defender έχει το πλαίσιο αλουμινίου «D7U» της Land Rover, το οποίο είναι η ίδια πλατφόρμα και για τα Range Rover, Range Rover Sport και Discovery. Προς το παρόν θα παραχθούν δύο τύποι αμαξωμάτων για το Defender, το τρίθυρο 90 και το πεντάθυρο 110. Οι αριθμοί δεν αντιστοιχούν πλέον στο μήκος του μεταξονίου (90 και 110 ίντσες) ενώ υπάρχει επίσης η δυνατότητα ενός μοντέλου 130 (πιθανών με τρεις σειρές καθισμάτων και ελαφρά μεγαλύτερες διαστάσεις για την Αμερική). Οι τροχοί δεκαοκτώ ιντσών είναι στάνταρ, με αυτούς των 22 ιντσών, με ελαστικά παντός εδάφους και λάσπης εδάφους να είναι έξτρα. Ωστόσο, δεν διατίθενται τροχοί 21 ιντσών.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, η αυτοκινητοβιομηχανία συνέχισε τις σκληρές δοκιμές του Defender, μεταφέροντας το στο Ντουμπάι. Εκεί, η εταιρεία είπε ότι κάλυψε 1,2 εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών. Η Land Rover έκανε επίσης μια «δοκιμή ζωής» ολόκληρου του οχήματος, που προσομοιώνει 10 χρόνια. Σε αυτήν το αυτοκίνητο λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα για οκτώ εβδομάδες.