Δύο πρωτότυπα συνελήφθησαν σήμερα να δοκιμάζονται στο θρυλικό πλέον κομμάτι της πίστας του Nurburgring στη Γερμανία.
Η δοκιμή ενός ολοκαίνουριου off-road σε μια περίπλοκη διαδρομή είναι αρκετά δύσκολη ιδιαίτερα όταν κάποια BMW M3 ή 911 Turbo να προσπαθεί συνεχώς να σας περάσει κάνοντας τη ζωή δύσκολη. Τα μοντέλα είναι τόσο διαφορετικά μεταξύ τους που μπορείτε σχεδόν να τα καταχωρήσετε στο μυαλό σας ως ανεξάρτητα. Το 110 αποτελεί πιο σημαντικό μοντέλο και αναμένεται να κυκλοφορήσει τον προσεχή Οκτώβριο. Τον Μάρτιο του 2020 θα κυκλοφορήσει το compact 90 με το Defender 130 να ακολουθεί, διαθέτοντας στην καμπίνα οκτώ θέσεις. Το τελευταίο θα υιοθετεί ίδιου μήκους μεταξόνιο (3,022 mm) με το αντίστοιχο του 110 αλλά θα έχει μεγαλύτερο συνολικό μήκος (4,758 mm το 110) 5,100 mm.
Ένα από τα πρωτότυπα ακούγεται λίγο θυμωμένο και νομίζουμε ότι αυτό έχει σχέση με το σύστημα μετάδοσης κίνησης P400, το οποίο μπορεί ήδη χρησιμοποιείται σε μοντέλα της Range Rover. Ο 6κύλινδρος σε σειρά κινητήρας turbo Ingenium θα προσφέρει και εκδόσεις πετρελαίου με 350 PS, ενώ πιο κάτω θα βρείτε μοντέλα 2 λίτρων ακόμη και plug-in υβριδικά. Εκτός από τον κινητήρα, η δοκιμή στο Nurburgring αναδεικνύει την προηγμένη νέα ανάρτηση. Τα παλαιότερα Land Rover δεν είχαν την καλύτερη βαθμολογία σε τέτοιου είδους βόλτες, οπότε τώρα η δύσκολη διαδρομή μας κάνει να νιώθουμε πιο άνετα. Σε ότι αφορά στο σχεδιασμό, το αμάξωμα δεν δείχνει τόσο ελκυστικό όσο το αρχικό concept DC100. Αλλά το καλό στα Defender, είναι ότι μπορείτε πάντα να κάνετε τις κατάλληλες αισθητικές αναβαθμίσεις.